HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's

2010.03.05. 13:31 :: Gudea enszi

Év: 1995 (1996)

Nemzetiség: amerikai (texasi)

Hiába erőlködik a tél, a tavaszillat már félreismerhetetlenül itt terjeng körülöttünk. A Deep Blue Something ehhez méltóan egy verőfényes, 90-es évekbeli réten játszik nekünk egy szakításról, ami valahogy egyáltalán nem tűnik olyan lehangolónak, mint a szakítások általában. Az 1996-os év szuperslágerének klipjében ráadásul szemérmetlenül a dekadens, sznob világ arcába nevetnek, és elköltenek egy kiváló reggelit az elit közönség körei... mellett, a Tiffany ékszerészet bejáratánál. Napsütés, jókedv, jó zene, lazaság. Hibátlan!


9 komment

Címkék: deep blue something breakfast at tiffanys

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr481811361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krakkói vonat 2010.03.05. 14:24:30

Nagyon jó szám ötletes klippel! Akkor is, most is szeretem. :)

BrunszvikTeréz 2010.03.05. 19:30:48

Gudea ez nem ér!! Ezt én akartam, ez amúgy is egy csajos dal. :)

A dal egyébként hibátlan, szerintem még mindig tudom kívülről.

TorrenteXY 2010.03.06. 08:19:32

Nagyon jó dal, bár sose lett kedvenc. Nekem mindig olyan +egyik jó szám a rádióban" volt. A klipjét sajnos sosem láttam, de tényleg hangulatos.

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2010.03.06. 10:53:48

Ez megint csak az a kategória nálam, amit akkor nem szerettem, aztán később rájöttem, hogy de jó kis szám :)!

Vipera01 2010.03.08. 12:58:20

Ez egy tipikusan olyan szám, ami a kilencvenes évekből van, nem eurodance, de mégis a happiness-sunshine feeling jön át belőle. Szeretem nagyon, bár tipikus egynyári sláger volt.

A Tiffany's ékszerüzlet amúgy nem tudom hogy jött... mert maga a Breakfast at Tiffany's egy film címe, és ugye arról szól a dal, hogy szakítófélben vannak, és a pasi mondja, hogy azt a filmet mindketten szerették.

Hasonló még a Spin Doctors - Two princes, az is megérne egy postot szerintem.

Vipera01 2010.03.09. 09:55:25

@BrunszvikTeréz:

Erről nem tudtam. Később kezdtem olvasni a blogot, elnézést kérek :)
Köszi amúgy a linket.

Seth Gecko 2010.03.09. 21:37:08

Ezt a dalt én is csak pár éve fedeztem fel, és hogy vezetés közben ellazít - ki kell próbálni, mert autóban énekelni jó!

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2010.03.20. 00:51:51

@Vipera01: a film úgy indul, hogy a csaj meglép a randiról, és egyedül reggelizik a Tiffany-nál (mint általában).
süti beállítások módosítása