HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

U96 - Love Religion

2009.10.05. 13:46 :: Bettie Page

Év: 1994

Nemzetiség: német

A U96 ebben a számban az ősviva Club Rotaionből ismert afrikai-holland-spanyol énekesnővel, azaz Daisy Dee-vel (Desire Rollocks 1970) kooperál. Daisy a Technotronic után ugrott be U96-ékhoz, hogy sikerre vigye a Club Bizarre c. albumot. A 90-es években annyira azért még nem voltak bevállalósak a zenekarok, és ilyen durva fétis cuccot Madonnán és a gay band-eken kívül nem nagyon láthattunk. Nekem akkor nem tűnt fel, hogy D.D. egy láncra kötözve vonaglik végig a klipben, és a latex, lakk ruháknak sem tulajdonítottam különösebb jelentőséget. Blokkolható csajok, futurisztikus városkép trabanttal, jó zene, más nem is kell. Hogy a szám annyira azért ne legyen egyedi és tökéletes, van benne egy sornyi nyúlás Leila K-től, a '92-es Open Sesame-ből. Ez a sor valószínűleg D.D. nyomására került be, mert 2000-ben az egész Open Sesamet feldolgozta. Hogy melyik az eredetibb csaj, Leila K, vagy D.D, az egy másik poszt kérdése. Mindenesetre most hallgassátok a Love Religiont 1994-ből.


10 komment

Címkék: 1994 u96 daisi dee

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr701428958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.10.05. 15:07:21

Fú ez mekkora szám, ráadásul mekkora klipp, némi bondage, s/m, fetisiszta beütéssel, meg minden nyalánksággal. +10 ;D A klipp kissé rideg, ezért -5, de a gogo-girl +10 pont

alterboy 2009.10.05. 17:06:35

HA már U96, nekem a Das Boot vagy a Love sees no colour az alapmű. Ez már lefelémenő ágban volt...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.10.06. 05:44:35

@alterboy:

Jaja, nekem is ez jutott eszembe, míg a Das Boot mindörökké alap, ez már csak afféle szódával elment kategória volt. De attól még jó.

Papi83 2009.10.06. 12:00:53

U96-ról nekem is Das Boot meg Club Bizarre (és nem a Brooklyn Bounce-os, későbbi verzió!) ugrik be elsőre. Bevallom, ezt eddig nem ismertem.
És a csajok tényleg blokkolhatók:)

lacek_ 2009.10.12. 10:25:44

a das boot überfasza, ez itt viszont már a gagyi tucattechno kategória...

valójábannemberci 2010.06.20. 14:31:30

@Rorschach: Ha már Das Boot, dukál mellé a korszak legjobb tengeralattjáró-szimulátora, a 688 Attack Sub: en.wikipedia.org/wiki/688_Attack_Sub
:)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.06.22. 09:35:02

@berciXcore:

én mondjuk Nautilus rajongó voltam :) ZX spectrumon toltam, megvolt ederedti dobozosban. Imádtam.

A Das Boot meg annyira jó, hogy szerintem az volt az az ős techno zene, ami megalapozta a műfajt. Biztos voltak korábbi fecskék is, de nekem a Das Boot a legmaradandóbb emlékem.

valójábannemberci 2010.06.22. 16:52:01

@Rorschach: Hát a műfajban, elődjeiben és járulékos utódokban elég nagy volt a mozgás, felsorolni is nehéz lenne, hogy ki hova, mikor, miként hatott. Viszont Németország eléggé hamar központi szerepet kapott. A kérdésben Ishkur oldala tud megunhatatlan kronológiai tanulmányként szolgálni.
techno.org/electronic-music-guide/
süti beállítások módosítása