HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Vengaboys - Superfly Slick Dick

2011.02.21. 19:40 :: Papi83

Év: 1998

Nemzetiség: holland

A hétvégi partyt megelőlegezendő egy igazi bulis slágerrel kedveskedünk nektek. Már korábban volt arról szó, hogy Vengáék milyen mély nyomot hagytak a késő ’90-es évek zenei életében – és persze a mi sulibulis emlékeinkben is, most jöjjön egy kevésbé ismert számuk. Tudtommal klip sajnos nem készült hozzá, a Party Album kazetta (!) ’B’ oldalán viszont keményen ott feszít – ennélfogva ma inkább autórádióba való kellék – egyúttal garancia arra, hogy pár perc erejéig még ebben a hidegben is lehúzzuk az ablakot, és fejünkkel ütemesen bólogatva, egyik kézzel kikönyökölve, másik kézzel szimultán kormányt és váltót fogva adagoljuk szépen egymás után a kettest-hármast-négyest... – és persze csavarjuk egyre feljebb a hangerőt.


8 komment

Címkék: vengaboys superfly slick dick

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr452677828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ravezed 2011.02.22. 16:56:40

Sterby - video mixbe nem is tudtam, hogy Vengaboystól tette bele a fő motívumot.

Penya64 2011.02.22. 18:25:35

Nagy kedvencem volt anno ez a szam, de enis csak veletlenul szerettem meg mert nem igazan volt popularis

squiddy 2011.02.24. 13:45:29

Ezt a számot én is bírom, nem tudtam hogy ez is Vengaboys.

A Scooternek is van 2 -szerintem jó- alig ismert száma: Vallee de Larmes, illetve Back in time címmel. Ismeri v.-ki? Ezek mind a Hyper-hyper előttről valók.

paha · http://paha.blogspot.com/ 2011.03.04. 15:36:51

Állítólag a (z egykori) Vengaboys egyik hölgytagja Magyarországon született. Igaz ez?

Évica1980 2011.03.05. 17:57:00

Sziasztok!

Nagyon jó ez a blog,még most találtam rá és végigolvasom az egészet!
Örülök,hogy akkoriban voltam tizenéves:) Most nem lenne jó annak lenni,vagy túl szentimentális vagyok...

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.03.07. 15:30:51

@Évica1980:
Örülünk, hogy idetaláltál! Kellemes gyerekkort kívánunk! :)

aFx 2011.03.28. 14:17:48

ez amolyan igazi rejtett kincs volt az albumon: kevesen ismerték, de én imádtam.
süti beállítások módosítása