HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

S Club 7 - Bring It All Back

2011.01.11. 23:36 :: Papi83

Év: 1999

Nemzetiség: brit

A zenés-táncos napközi még egyszer utoljára megmutatta magát az évtized végén: az S Club 7 messze nem az egyetlen ilyen orientáltságú banda volt akkoriban. Velük tehát már nem kerülhettünk olyan személyes kapcsolatba, mint pl. a fűszeres lányokkal. Ennélfogva nevükre sem nagyon emlékszünk már – de ez talán nem akkora tragédia. Megmaradtak „egynyári” zenekarnak, annak viszont tökéletesen megfeleltek. Benne van ebben a számban az évtized végén még egyszer kitörni vágyó, sűrített életöröm és minden műviséget mellőző lazaság. Habkönnyű, könnyen emészthető muzsika a hosszú, téli estékre – egy kókuszrúddal és egy kis limonádéval fogyasztva máris garantáljuk a januári nyarat.


6 komment

Címkék: s club 7 bring it all back

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr972577813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hohó123 2011.01.12. 01:03:10

ha jól emlékszem volt valamilyen sorozatuk is.azt csíptem.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2011.01.12. 02:00:09

Mindenki (mármint a fiúk) Rachelre volt rácuppanva, nekem viszont a kis szeplős szöszi, Hannah volt a kedvencem. Természetesen azért, mert neki volt a legjobb hangja.

Papi, látom magam előtt, ahogy le van téve melléd a maradék fél rúd kókuszrúd, amit a poszt megírása előtt kezdtél el, és utána fejezted be. :)

ac3^BB 2011.01.12. 02:13:17

azert nem egynyari banda volt, viszont a marketing/menedzsment vmit nagyon elrontott. Ugye akkor mehetett 1 adott orszagban az aktualis/regebbi slageruk ha ment a tv sorozat is, igy aztan nem tarolhattak le a vilagpiacot egyszerre...

Rachel <3 (L)

Squazee 2011.01.13. 19:42:52

Volt egy-két jó számuk, a sorozatot nem tudtam nézni, viszont rongyosra hallgattam ezt a számukat. Meg táncoltam rá. Na igen...

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2011.02.08. 18:23:56

én is néztem, és nekem is a hannah tetszett inkább :D :D

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2011.02.08. 18:25:40

a Parti sétány Ausztráliról megemlékeztetek már? :) erről jutott eszembe. szerintem a duna tv-n még 2020-ra is jut majd 90-es években forgatott ausztrál tévésorozat...
süti beállítások módosítása