HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Dr. Alban - Look Who's Talking

2010.08.31. 08:28 :: Papi83

Év: 1994

Nemzetiség: nigériai

A 21. századi zenei kitekintések után ugorjunk ismét fejest a legmélyebb ’90-es eurodance slágerek közé. Alban az It’s My Life majd a Sing Halleluyah áttörő sikerei után is ott folytatta, ahol abbahagyta: megint egy kötelező elemmel gazdagította a házibuli-slágerek és válogatáskazetták repertoárját. A jellegzetesen rá jellemző, jó értelemben vett afrikaiságához (azt az akcentust legfeljebb csak utánozni lehet) ezúttal egy fokkal konszolidáltabb öltözködést tett hozzá – viszont mindenki nagy örömére a fodrászok még ekkor sem tudtak hatást gyakorolni rá, így a klipben is van legalább valami érdekes a sárga öltönyén kívül.


6 komment

Címkék: dr. alban look whos talking

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr232260731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vipera01 2010.08.31. 09:29:19

Ezt a számát nem is ismertem.

Azt a zenét ismeri valaki, ami az utolsó 6-7 másodpercben megy?

Flankerr 2010.08.31. 09:47:35

Alapmű 1994 tavaszáról. Ugyanerről az albumról nekem még ez nagy kedvencem:
www.youtube.com/watch?v=rfjmkWyJB6I

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2010.08.31. 21:54:38

A legnagyobb kedvenc a Dr. Alban dalok közül! Akkoriban a Magyar Televízió is sokszor adta, szerintem Mini-Klip Mixben, én meg folyton azt vártam mikor lesz már :)))! Amúgy ma meghallgatva nem is tűnik olyan ütösnek mint akkoriban...

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.09.01. 02:53:05

@Viola1984:
Nálam ez nagyon szakít ma is.
Klipmix... te jó ég, micsoda flashbacket okoztál így éjjel 3-kor! :)

Mandela83 2010.09.06. 19:35:42

Ejha... Én is nagyon bírtam ezt a dalt, jórégen hallottam már.
Még mindíg ittfigyel valahol valamelyik dobozban a Dr Alban kazetta. :)

Egyébként amilyen szar popzenéket csinálnak mostanság ez a szám még ma is megállná a helyét.
süti beállítások módosítása