HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Ace of Base - The Sign

2010.07.15. 13:31 :: Papi83

Év: 1994

Nemzetiség: svéd

Valószínűleg végeláthatatlan vitát indítok el a következő zenei poszttal: vajon melyik volt az Ace of Base legnagyobb slágere? Volt nekik ugyanis jó sok, én személy szerint ezt hallottam tőlük legtöbbször (nem mintha a többit kevésbé ismerném), tehát erre esett a választásom. Ekkor már túl voltak az első átütő sikeren (All That She Wants), amely még ’93-ban repítette őket a slágerlisták élére. Hangzásuk eddigre letisztult, megtalálták a saját útjukat, és innentől kezdve szinte minden évben előrukkoltak valami újdonsággal. Mégpedig a tőlük jól megszokott hangzásvilággal, bizonyítván, hogy a svédek nem csak koppintani tudnak: létrehoztak valami olyasmit, ami csak rájuk volt jellemző. Aki pedig a számválasztással nem ért egyet, csak nyugalom: később mindegyik megaslágerüket előzúzzuk majd a kalapból.


14 komment

Címkék: ace of base the sign

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr212153387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haruka 2010.07.15. 16:52:56

Életem első kazettája (már amit magam választottam) az Ace of Base volt, jó kis lengyelpiacos kiadásban. Hú mennyit hallgattam, nagyon szerettem őket. :))
Azt meg nehéz eldönteni, melyik volt nagyobb sláger. Szerintem az All that she wants jobb, viszont a The Signt többet játszották.

Vipera01 2010.07.15. 17:03:57

Ennek ez a címe? Azt hittem, hogy 'Eyes for the Sun'... :)
Az All that she wants nagyobb sláger szvsz, de az én személyes kedvencem a Life is a Flower... ó, 1998 nyara.

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2010.07.15. 20:14:11

Hááát nehéz dönteni az All that she wants és a The Sign között. Mindegyik nagy siker volt más-más időben. Bár pl nekem nem ezek a kedvenceim elsősorban.

agota77 2010.07.15. 23:32:24

Happy nation!!!!!!A legjobb, barcsak meg ott jarnank az idoben......:(

Flankerr 2010.07.16. 09:23:21

Nekem is inkább a Dont Turn Around feldolgozás erről az albumról, és még inkább a csak az albumon rejtőző (kislemezen sose kiadott) Young and Proud: www.youtube.com/watch?v=WSeIgEWtX84&feature=related

nandude (törölt) 2010.07.16. 10:38:44

Kéremszépen ne csak zenét tegyetek fel :)

Vipera01 2010.07.16. 14:08:29

@nandude:
Ezzel teljesen egyetértek, ne csak a zenéről szóljon már a blog. Lehetne olyan meghatározó dolgokról írni, mint pl. az Űrgammák sorozat, esetleg az Éretlenek, vagy a BRAVO és egyéb ifjúsági magazinok.

Papi83 2010.07.16. 18:19:03

@nandude: @Vipera01:

Jogosak a kritikák, de nyugalom: nagy dolgok vannak készülőben, szóval legkésőbb jövő héten bőven kaptok a jóból:)

orgyen 2010.07.16. 19:41:33

"Máj, szóda, száj!" :)))

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2010.07.20. 11:53:08

sztem arról az albumról bármelyik számot lehetne mondani, talán csak a voulez vous dancer az egyetlen, ami nem annyira jó. mármint az all that she wants albumról, értik!

valójábannemberci 2010.10.03. 00:11:23

Juj, nekem is megvolt eredetiben az album, ráadásul két kiadásban: az Európában megjelent Happy Nation U.S. Version és pár évre rá anyu hozott egy példányt a The Sign néven az Államokban megjelent kaziból is.
A The Bridge már csak másoltan volt meg. :P

valójábannemberci 2010.10.03. 00:24:22

BTW én Jennybe voltam fülig belehabarodva. Általános suliban az osztályban még rajtam kívül csak egy srác volt, aki AoB fan volt (a többiek East17-t hallgattak inkább, ha már pop), neki meg Linn jött be. Szóval ez így tiszta sor volt nekünk. :D
süti beállítások módosítása