HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Backstreet Boys - I'll Never Break Your Heart

2010.06.20. 01:55 :: Papi83

Év: 1995

Nemzetiség: amerikai

Kedves lányok, itt van hát, amire vártatok: igaz szerelem, érzelgős férfiak és nyál, no meg persze a cuki hátsó utcai fiúk – volt szó már róluk korábban, de belőlük sosem (vagy egy életre?) elég. A lányok már csak ilyenek: toastot isznak a „barátságra” (mintha létezne csajok között ilyen), aztán már a harmadik másodpercben az jár a fejükben, melyik srác hogyan törte össze a pici szívüket. Szerencsére a mi orlandói különítményünk igazán a kedvükben igyekezett járni, bár amit énekelnek, ha jobban belegondolunk, kapitális baromság. Mindenesetre a szám szintén klasszikus, még az egyik legkorábbi felvétel tőlük. A koreográfia pedig a többi BSB számhoz hasonlóan alakul: A.J. és Brian viszik a prímet , a többiek meg vokáloznak – rendben is van ez így, hisz ők legalább tudtak énekelni. Mi fiúk a számot mindig is utáltuk, de nem lenne teljes a kép nélküle, szóval íme.



16 komment

Címkék: backstreet boys ill never break your heart

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr772094793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EzElégEgyedi? · http://eletemreszletekben.blog.hu 2010.06.20. 02:18:44

Ááá épp minap csendült fel a rádióban és akkorát mosolyogtam, hogy hihetetlen...mmint magamon. Az a sok poszter, kártyák, kazik, újságok, matricák, összeollózott kis kivágott cikkek - dzsíz'sz. Naszóval rengeteg. De szerintem nem volt olyan csaj a 90-esek közepén táján akinek nem volt legalább 1 BSB-s vmije az általam felsorolt dolgok vmelyikéből, vagy HAZUDIK (vagy nsync fan volt ehh)! Nem mondhatom, h már 1 mennyi mindent megélt nő lennék, de sokkalsokkal jobb volt ez a "nyál", mint a manapság trendi "felvágomazereimet" irányzatokban nyomuló seggfejek és a pl vivatv közreműködésével befuttatott földbuta tinglitangli énekescsajok által megkomponált agyleszívó hányadékok. Szal akárhogyis, de jó volt a 90-esekben tininek lenni akkoris:)

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2010.06.20. 09:08:23

Úgy kezdődik, mint egy Whitney Houston-szám. Igazából, ugyanúgy is folytatódik. Képzeljétek el Whitney-vel, tökre működne úgy is.

esomedve 2010.06.20. 09:32:12

az amerikai mintas kotott pulcsi, kintre csapott lanccal azert kotelezo :D

trédoff · http://polgarda.blog.hu 2010.06.20. 10:05:39

Hú, ez a szám konkrétan rossz. Hiába vagyok nagy rajongója a 90es éveknek most sem bírtam végighallgatni. Remélem senki szívét nem törtem össze :)))

VOGAben 2010.06.20. 10:29:26

Ezeket már akkor sem csíptem. De a lányok szépek a klipben. Persze a haja festett némelyiknek, de hol van még az ormótlan tetovált smink és a szemöldök meg a kollagén száj. Ja! És a kilencvenes években tízből nyolc nőnek max csak fazon igazított volt a suncija. Ma meg? Pedig ennek a másodlagos nemi jegynek is meg van a maga funkciója. Pl a negyven fokban nem tapad a textil a bőrre és tud szellőzni. Tényleg, mintha csak gyereklányokkal hozna össze a sors. Nevetséges!

Penya666 2010.06.20. 11:15:30

@TooMuch-In1:
Na igen, nekem azert nem volt bsb cuccom mert fiu voltam/vagyok, es en akkor kokemeny raver voltam:) De epp enis elobb mentem boltba es a radioban megszolalt a larger than life, es pont az jutott eszembe hogy regen mennyit kopkodtem a bsb-re de vegul is egesz jo, meg bar ma lenne ilyen a mainstream zene.

Villy 2010.06.20. 11:19:27

Ezek mindig csak szenvedni tudtak a klippekben, de azt nagyon. Szánalom nullszint :)))))))

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2010.06.20. 12:59:10

@TooMuch-In1: Amit a mai tinibálványokról írtál, azzal mélységesen egyetértek, de abban is biztos vagyok, hogy rájuk 10 év múlva már nem sokan fognak emlékezni. Ált. iskolás voltam mikor BSB-láz volt, és nálunk a csajok közül mindenki Backstreet Boys-os volt, 'N Syncet hallgatni főbenjáró bűnnek számított.
A dalszöveg tekintetében szerintem hallgassátok meg az Anywhere for you-t is, az még ezen is túltesz...vagy csak én nem vagyok romantikus alkat :))))

haruka 2010.06.20. 18:28:29

Barátnőmmel teljesen oda voltunk értük meg vissza, széthallgattuk a BsB kazettáinkat! :)
Épp minap hallgattam az egyik albumukat, csak úgy nosztalgiából, és nem is annyira rossz. De lehet, csak a szép emlékek miatt. :) A szövegeik meg, hát, a 14 éves lányoknak pont megfeleltek.
Ja és én Nsync-et is hallgattam, lehet mégsem voltam igazi rajongó! :D

EzElégEgyedi? · http://eletemreszletekben.blog.hu 2010.06.21. 00:15:04

@Viola1984: bsb látod 10év után is "van", de sp és hasonlók nem tudom hol lesznek 10év múlva...talán a lecsúszott drogosok között?:|

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2010.06.21. 01:39:57

@TooMuch-In1: Kb :), úgyhogy én nem is töröm magam, hogy megjegyezzem bármelyik celebecske nevét is:D

Mokusmokkancs (törölt) · http://mokuska.blogol.hu 2010.06.21. 18:01:12

Hmmm, mikor ez a szám volt menő, akkor a barátnőimmel épp azokat beszéltük meg, hogy ki hány évesen szeretne először csókolózni, járni és a többi, majd akkor az esküvő időpontjánál kitűztem azt is, hogy EZ a szám lesz a bevonuló zeném...:DDD Azóta felnőttem.:)
Igazatok van, lehet, hogy nyál, de mi legalább még fiúnak kinéző fiúkért rajongtunk, akik nem is voltak olyan rosszak, mint a kamaszkoromba belekerülve tűnt.:)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.06.22. 09:30:38

@VOGAben: Én kopasz rajongó vagyok, de ne toljuk el a blog témáját nagyon. :D Egyébként emlékeztek hogy rentgeteg csajnak körberajzolt szája volt 94-96 környékén?

Ezektől meg a legjobb szám az volt, amikor múmiának öltözve, meg farkasembernek maszkírozva ugráltak. Imádtam azt a számot, de most kurvára nem ugrik be valahogy a címe.

Vipera01 2010.06.22. 09:40:58

@Rorschach:
Everybody.

Emlékszem, a mi osztályunkban is a lányok hogy meg voltak értük veszve... én meg N'Sync fan voltam - majd róluk is lehetne egy poszt.

Nyálak, de inkább őket hallgatnák ma is a tinilányok mint SP-t és Lady Gyagyát.

Leeroy of SMV Design 2010.07.31. 19:18:50

"Mi fiúk a számot mindig is utáltuk, de nem lenne teljes a kép nélküle, szóval íme. "

Nem, mi fiúk az egész nyálasarcú együttest meg ezt a szellemiséget utáltuk. :P

uz 2011.03.30. 13:57:04

Utáltam a BSB-t, de a csajok meg imádták. Mi, fiúk DJBobo-t hallgattunk.
süti beállítások módosítása