HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Brookyn Bounce - Get Ready to Bounce

2010.06.14. 09:36 :: Papi83

Év: 1997

Nemzetiség: német

Az eurodance mellett kezdett kinőni az évtized végéhez közeledve az eurotrance, majd abból a progresszív trance irányzata. Megint csak nem úttörőkről van szó: a hangzás és az akkordok egyértelműen Faithless, majd Sash! koppintások, ám az sem véletlen, hogy a későbbi 666-es hőzöngés honnan ered: az ő gyökereik meg az itt látható-hallható német DJ-párostól erednek. Nem tudom, mennyire nevezhető „újításnak”, hogy egy-két tökmenő „Bounce”-beszólással spékeljük meg az amúgy is jól szóló trance-t, mindenesetre bejött. Ide már csak két agresszívre sminkelt/öltöztetett táncoslány kellett, és már meg is volt a tuti siker: a dal hamar megtalálta a helyét a slágerlistákon. Nekünk is tetszett.


11 komment

Címkék: brooklyn bounce get ready to bounce

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr842080172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chabba (törölt) 2010.06.14. 09:58:09

plusz magyarok szerepelnek a klippben.

Vipera01 2010.06.14. 15:29:40

Anno bejött ez a szám, de az albumukról a Progressive Attack c. szerzemény ütött.

@chabba: kik magyarok a klipben?

Flankerr 2010.06.14. 18:49:59

@Vipera01: A táncoslányok. Jó kis szám, a BB kellemes zenéket nyomott annó..:)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.06.16. 08:10:36

Az a nagyfejű domina azér' eléggé ijesztő

BrunszvikTeréz 2010.06.16. 19:20:52

engem ezzel ki lehetett űzni a világból...utáltam akkor is, most is. Bánc bruklin bánc, öccsém dalszöveg író leszek. De csak közvetlenül azután, hogy hosszú combokat növesztettem és platina szőke póthajaztattam...stb.

DArchAngel 2010.06.16. 22:49:03

Ha arra gondolok, hogy akkor ez elég jó CGI volt, most meg leveri minden második játék.

A zene szódával elmegy. @BrunszvikTeréz: No igen, ez nekem is eszembe jutott. Nem egy korszakos alkotás, de tipikusan a 90-es évek változó zenéje.

Seth Gecko 2010.06.17. 09:36:15

@BrunszvikTeréz:

Engem arra a vokális szadizmusra emlékeztetett, mikor a Boney M összes dalának elején és végén kötelezően bedörmögött a bariton feka.
Puskaporszáraz egyenzene volt ez, persze marketing szempontból jól eltalált nyári áru.

Leeroy of SMV Design 2010.07.31. 19:17:47

Akkoriban gyűlöltem, mégis mai füllel egy jól összerakott mestermunka a mai David Guetta-k meg idegesítő autotune-os nagy rakások között...

m6ti 2013.11.23. 15:54:52

Engem ez a szám térített végérvényesen az elektronikus klubzene felé. Előtte is hallgattam már Jean Michel Jarre-t, de ő mindig inkább a komolyzenéhez tűnt közelebbinek. A könnyedebb műfajban a Brooklyn Bounce meghatározó volt nekem. Damon a mély beszólásaival a Terminátorra emlékeztetett. Ő a színpadon is többnyire csak állt mereven, csak a csajok ugráltak körülötte. Ez nekem 11 évesen nagyon kemény volt.
süti beállítások módosítása