HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

OMC - How Bizarre

2010.04.12. 20:37 :: Gudea enszi

Év: 1996

Nemzetiség: új-zélandi

Az évtized közepén előbújt ez a kreol bőrű fazon, akit leginkább valami latin-amerikai menő tagnak gondoltunk a klip alapján. Tűzpiros Chevyvel és konfettiként szétszórt pénzzel arcoskodik, mint valami maffiafőnök. Fogalmunk sem volt róla, hogy mit takar az OMC név, és hogy Pauly Fuemana – merthogy így hívják az úriembert – csapata az új-zélandi Auckland igazán kilátástalan szegletéből érkezett, polinéz származású csapat volt. Bizony, csak volt, ugyanis Pauly idén januárban megtért az örök 90-es évek mezejére. Ez a dal viszont – hagyományos hangszerelése dacára – utat tört magának az eurodance tengerén át, és vidám hangulatával teljesen illeszkedett a korszellemhez. Világszerte hatalmasat szólt, szinte nem volt olyan lista, ahol ne rajongták volna körbe. Nálunk sem hiányozhat!


10 komment

Címkék: omc how bizarre

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr441915906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BrunszvikTeréz 2010.04.13. 10:57:59

én ezt a számot rühelltem...és még most is...

Seth Gecko 2010.04.13. 11:28:04

@BrunszvikTeréz: Sajnos vagy szerencsére csatlakoznom kell a véleményedhez. Ettől a hangtól a hideg kiráz, a körítés meg számomra már akkor is emészthetetlen volt.

Papi83 2010.04.13. 17:32:44

Ezúttal én is csatlakozom - valamilyen megmagyarázhatatlan okból ki nem állhattam ezt a számot. Kétségtelen, hogy rengeteget játszották, de ez csak rontott a helyzeten.
Ennek ellenére nyugodjék békében az örök '90-mezőkön!

karloszky 2010.04.13. 17:47:10

Én valahogy úgy vagyok ezekkel a régi 90-es évekbeli számokkal, hogy egy csomó közülük akkoriban nem tetszett, viszont miután elég sokat hallgattam őket önkéntelenül is (ugye az MTV az állandóan ment, ha jött valami jó nóta akkor felhangosít, meghallgat, aztán visszahalkít), annyira belevésődtek az emlékeimbe, hogy nosztalgiázásra kiválóak, úgyhogy ma pont emiatt imádom őket.

Squazee 2010.04.13. 22:21:24

Szerintem tök jó szám. Tiriririm-tiririm-tiriririm-how bizarre.

Vipera01 2010.04.14. 10:24:42

Ezt a számot valamiért kedveltem, pedig egyáltalán nem az én műfajom. Volt nekik más számuk? Tipikusan egynyári "sláger" volt ez a szám, nem?

Nyugodjon békében a pasas.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.04.14. 13:31:15

Elsőre én sem bírtam, de ezt a sok hallgatás nyomán még a slágerkorszakában sikerült megszeretnem.

Ez a szám ugyanarról a lemezről van, mint a How Bizarre. Szerintem szintén megérdemelte volna, h híressé váljon.
www.youtube.com/watch?v=Uq4ErzpEWPI

Leeroy of SMV Design 2010.04.27. 07:53:13

Én hallottam a teljes albumot is, összeségében nem volt rossz - kár, hogy nem folytatták. RIP Pauly!

macskafaraok 2010.06.06. 09:46:58

nekem mindig tetszett a csaj a klippben
vajh miért?

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2010.12.07. 09:33:52

Pele speaks "righteous," Sister Zina says "funky"
süti beállítások módosítása