HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

The Corrs - Breathless

2010.03.19. 19:36 :: haromt

Év: 2000

Nemzetiség: ír

Az ír szokásokhoz híven a Corrs is egy családi vállalkozás, de szerencsére sokkal emberibb külsővel, mint a meghatározhatatlan nemű egyedekből álló horda, a nagy rivális Kelly Family. A 90-es évek végén éppen a Breathlessel robbantak be a köztudatba és váltak kedvencünkké a ködös mocsárból jövő együttesek közül. Ebben természetesen elévülhetetlen érdemei vannak a selymes hangú és szinte minden ír nőkre vonatkozó sztereotípiának ellentmondó Andrea Corrnak, a szólóénekesnek. A szám is fülbemászó, de sokkal emlékezetesebb Andrea vonaglása a motoros köcsögök és a DC-3-asok között. Persze két hasonló adottságokkal megáldott nővérkéjéről sem szabad megfeledkezni. Már csak arra lehetünk kíváncsiak, hogy ebbe az írektől szokatlan idilli képbe miért kellett bevenni az alkoholista bátyust, Jimet...


45 komment · 1 trackback

Címkék: the corrs breathless

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr561853021

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Csajos téma Cricketnek 2010.03.20. 10:27:26

A bájos ifjú hölgy a csajos témát hiányolta az imént. Hosszú (kb. 30 mp-es) töprengés után ez a klip ötlött fel lelki szemeim előtt, mint érdeklődésünk halmazainak lehetséges metszete (A∩B). A The Corrs (75%-ban) csajcsapat muzsikál ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulliverfoyle 2010.03.19. 20:30:07

"A 90-es évek végén éppen a Breathlessel robbantak be a köztudatba"

Lehet én emlékszem rosszul (most lusta vagyok wikizni egyet), de mintha ez már a többedik slágerük lett volna, és főleg azzal a Radio cíművel lettek volna ismertek...

Amúgy nekem valamiért soha nem voltak szimpik zeneileg, pont azt a természetességet meg jóságot nem éreztem bennük, ami miatt sokaknak bejöttek...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.19. 21:12:32

@gulliverfoyle: Inkább a Runaway című számmal. Az meg '95-ös, az első albumon volt rajta. Aztán jött a Talk On Corners, ami egy nagyon kellemes valami, az utolsó számot leszámítva.

1999-ben jött az Unplugged, 5 új számmal. A radio volt gyakran játszott és az At your side, de nekem a kedvencem a No Frontiers az albumról.

Az In Blue albumon sajnos már az "elkurvulás" jelei mutatkoztak. A következő album kész katasztrófa volt. Jó, ha 3 normális szám van rajta, de azokat sem hallgatom. A következő albumot nemhogy megvenni, de letölteni sem volt értelmes.
Andrea szóló albumba szintén ez a kategóra.

Rövied? Régen nagyok jók voltak, kár értük. :(

(Enya karrierje feltűnően hasonló. 2001 után valami elképesztő mélyrepülést mutatott be, legalábbis az én szemeben. Mindkét esetben a RÉGI Corrs / Enya az, amit csípek.Ö

TorrenteXY 2010.03.19. 21:19:06

Imádtam őket. Mondjuk a rádióban játszott dalaiknál tovább nem kerestem őket, lehet majd egyszer. Már rég válaszottatok olyan klipet, ami mind látványban mind zenében a kedvencem volt. Lájkolom.

gigoca 2010.03.19. 21:21:30

Nekem is a Radio rémlik első slágerként...

valójábannemberci 2010.03.19. 21:24:51

És mint minden ír zenésznek, nekik is meg kellett ejteniük az igazi ír legendával való közös zenélést: www.youtube.com/watch?v=uY-HU2Xh7PE

Az első The Corrs album megvolt, és pont akkoriban voltam úgy Hollandiában 1 hetes cserediákosdin, hogy másodjára egy olyan családhoz kerültem, akik egy igazán hangulatos farmon éltek, eléggé írmániások voltak, mint én, csak ők voltak is odakinn, és búcsúajándékként megkaptam az ír furulyájukat. :)

Amúgy utólag is boldog Szent Patrik napot! ;)

tomi888 2010.03.19. 21:26:18

A Corrs jóval több volt, mint a rádióban hallható számaik. Én nagyon szerettem, és hallgatom mostanában is néha.

valójábannemberci 2010.03.19. 21:27:52

@berciXcore: És persze mint minden valamire való fiatal, én is szerelmes voltam mindegyikbe, de legfőképp Caroline jött be. :)

valójábannemberci 2010.03.19. 21:37:07

@berciXcore: Bocs, a második album volt meg. Ennyit erről. Valahol még megvan rongyossá hallgatva. :)
Meg a furulya is megvan, ki kéne pucolni, aztán megtanulni játszani rajta, de a bodhrán valahogy mindig jobban vonzott. :P

valójábannemberci 2010.03.19. 21:46:04

ÉS ez valakinek megvolt, vagy csak az olyan nerdöknek, akik Szent Patrik napon orrba-szájba VH1-t néztek, amikor egész nap ír bandákat nyomtak? :D
www.youtube.com/watch?v=KNf0ZEbU1JU

Fikik 2010.03.19. 21:47:00

Szerettem őket, csak a dobos nőket nem bírom. Nem tudom miért.

Bazska · http://twitter.com/bazska 2010.03.19. 21:49:35

Abszolút favorit. Visszatérő fantáziám volt egy tabuk nélküli randevú a lányokkal.

veiledxposure 2010.03.19. 22:00:15

Wow, miert csak most fedeztem fel ezt a blogot. Uj kedvenc blog. <3

What Can I Do to Make You Love Me? volt az elso Corrs dal, amire felfigyeltem. Olyan szep es nyugis.

2010.03.19. 22:06:54

hörpintett ott andrea is rendesen

bknn 2010.03.19. 22:08:36

A Breathless 2001-es szám...

Zahal 2010.03.19. 22:28:44

@Fikik: mert a dobos nő nem nőies.
nem illik hozzájuk a nagy motor, a sörösüveg, a dobszerkó, meg ilyenek.

valójábannemberci 2010.03.19. 22:40:46

Azért akad jópár nőies dobos. Nekem gyengéim, ha még csinosak is hozzá. ;)

Amúgy a talk on Cornersről ez volt az egyik abszolút kedvencem... Talán azért, mert a hegedű és a furulya mellett uilleann pipe is van benne? ;P
www.youtube.com/watch?v=qHFefHBF98Q

(Vigyázat, írbuzi vagyok, szóval...)

SumQuiSum 2010.03.19. 23:53:09

@Fikik: Akkor nincs semmi gond, Caroline-ról túlzás állítani, hogy dobos, max odaengedték a szerkóhoz koncerteken :)
Nekem volt szerencsém hallani őket élőben Berlinben, amikor Caro szülési szabadságon volt épp és Jason Duffy dobolt helyette. Ég és föld. Az egész helyre került, kitisztult, amint a három testvér kapott egy hivatásos, profi ritmusszekciót.
Életem egyik élménye, ugyanis nagy szerencsénkre összejött egy meet&greet is, van közös fotó is a Corrokkal :)

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2010.03.20. 02:00:41

Azért szerintem nem a Breathless-el, hanem a what can i do-val robbantak be. A Breathless már amcsi piacra ment, az már nem is érdekelt engem személy szerint. Az első albumuk nagyszerű.

kacce 2010.03.20. 02:01:14

Corrsék a mai napig a kedvenceim, de az igaz, hogy az első két album után mélyrepülésbe kezdtek. Az In Blue már tényleg az "elkurvulás" jeleit mutatta ahogy molnibalage megfogalmazta, de azért azt még nagyon szerettem mert akkor még kitartott az első két studió album meg az Unplugged album okozta őrület :)
Ideje is leporolni a A Forgiven Not Forgotten-t, meg a Talk In Corners-t, tele vannak csodás dalokkal :)
www.youtube.com/watch?v=W27qBedBbM4

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2010.03.20. 02:01:34

@Fikik: Én imádom a dobos nőket. Szerintem szexi. De kinek-kinek más perverziója van. :)

gitáros 2010.03.20. 02:02:23

@berciXcore:
Najóvan, de nekem kell bele az a plusz rakendroll... :)

Kuruttya 2010.03.20. 04:04:48

Vajon mennyi "The Somethings" nevű zenekar volt már a történelem során?

Kuruttya 2010.03.20. 04:05:33

Vajon mennyi "The Somethings" nevű zenekar volt már a történelem során?

youlopukku 2010.03.20. 04:51:55

nem is tudom mi bajom,talán mert andrea vonaglása feledhető /már ha ez vonaglás/vagy a motoros köcsögöket érzem erősnek

bandigyerek 2010.03.20. 05:48:54

andreát sunáznám még a ravatalon is..

Jimbo75 2010.03.20. 06:24:22

Nem sok tévedés van ebben a 10 sorban csak annyi, hogy 2001-es a szám és nem ezzel robbantak be, de oda se neki...

spartanhun 2010.03.20. 08:24:55

@molnibalage: Igen, az első albumuk 1995-ben jelent meg Forgiven Not Forgotten címmel, amin szép számmal voltak slágerek. Nem tudom, hogy mélyrepülnek-e, Írországban ma is nagyon népszerűek.
Ami Enya-t illeti, ő ma is a csúcson van. Zenéje ma is ugyanolyan jó, csak más, határozottan más irányt vett a Day Without Rain óta. Az Amarantine szerintem szakmailag (kompozíció, hangszerelés, hangtechnika) még egy kicsit felül is múlja elődeit. Ebben az időszakban is begyűjtötte a Grammy-díjakat, és minden albuma platinalemez szinte az összes országban.

Abrash1965 2010.03.20. 08:54:14

Hú, akkor de sunáztam volna
Kár hogy azóta öregebb lett
Igaz, én is.
Akkor sunáznám most is..

Zeneileg? végül is, a 90es igénytelen tucchoz képest sokkal-sokkal jobbak (voltak?), de komolyabb díszletek közt, nem biztos.. De egynek jó, hosszú úton autóval, amikor a hátul ülők már kiakadnak a Medeskitől :-)

tekko 2010.03.20. 09:29:19

Én a So Young című klipjükre emlékszek, amit elsőként folyamatosan nyomott az MTV, a második albumukról asszem '97. Számomra akkor robbantak be.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.20. 10:49:08

@berciXcore: Fura. Az én szemeben ez a Corrs egyik leggyengébb száma. Soha nem hallgatom meg, egyszer elég volt...

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.20. 10:51:07

@spartanhun: Nekem mégsem jön be. Enya és Corrs is nálam 2001-gyel végetér.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.03.20. 10:54:08

@tekko: Én is akkor ismertem meg őket. Egyszer angol órán ültünk, tavasz volt. Kint építőmunkások voltak, de éppen pihi volt. Szólt a rádió. A tanár beszél, beszél, és egyszer csak azt veszi észre, hogy nem figyelek.

Megkérdi, hogy mi van. Én mosolyogva csak a fülemre és ablakra mutattam. Nagy csend, és a Runawy című számot hallhatta mindenki. 2 percig csend volt. Végighalgattuk. 1999 tavasza lehetett. Olyan szép napsütés volt, mint most. Fura, de ez örök emlék. :)

foodlfg 2010.03.20. 11:35:03

good mjuzik, sexy görlz :D

Nagy kedvencek voltak akkoriban a tvben/rádióban adott számaik. Azóta nem hallgattam őket nagyon, más számaik annyira nem tetszettek. De majd akkor letöltök valamit tőlük pótlásként.

BrunszvikTeréz 2010.03.20. 12:26:01

én nagyon utáltam őket, vouó-vouó-lív-mi-bredli...hegedű és nyivák. Kergetni lethetett velük, hozzá teszem a Kelly Familyvel is.

Vipera01 2010.03.22. 12:29:19

A Corrs valóban minőségi zenét játszik, bár a Radio-n és a Breathless-en kívül nem sok számutat ismerem. Az énekesnő valóban nem a tipikus ír kép.

A Kelly Family-t nagyon nem bírtam, azok a country fejek... meg ahogy mondjátok, pasiknak, nőknek ugyanolyan frizurájuk volt.

Jó lenne, ha a zenetévék/rádiók ilyesfajta zenét adnának, ezeknek van értékük, nem propagálnak deviáns magatartásformákat mint Lady Gyagya meg a feka rapperek.

Seth Gecko 2010.03.22. 20:08:24

A Kelly Family tényleg egy keresztyén-pop vérgáz samponreklám koedukált családi profitorientált élien-sunázó banda!
Erre alapozva élienes megjegyzésem:

www.youtube.com/watch?v=ucyJp7_kSjQ

Amúgy Corr-éktól a hallgatható kategória:

www.youtube.com/watch?v=vS8w0hNpJ2w

Nem sok dalukat ismerem, elismerem, de mégsem az a ribanchorda, mint egyes meg nem nevezett feminin előadók...

In Motion 2010.03.22. 21:57:49

Szerintem a "Home" kifejezetten jo lett az ujabb erabol. Amugy en is a regebbi szamaikat szeretem. Jo kis zenekar, egyreszt a zenejuk fog meg masreszt, hogy egy osszetarto csalad.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2010.04.01. 11:48:30

Így végre megnézve a klipet, Corrsék, igen jó nők vagytok ti mind! Mondjuk mindigis a dobos (mint megtudtam, Caroline) tűnt a legjobbnak. Talán a vagány mosoly miatt.

@Rorschach:
Ember, te meg merre jártál?!

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.04.03. 09:45:30

@Gudea enszi:

Elég messze :) Viszont örömmel látom, hogy kedvenc nosztalgia blogom továbbra is él, és virul.

cousin333 · http://magyaropera.blog.hu 2010.04.27. 00:10:50

Ez még ide kívánkozik, ha már a Corrs és a többi "hasonló" együttes viszonyát szemléljük... :)

www.youtube.com/watch?v=GaXoLVSNV5I

Amúgy nekem nincs komolyabb bajom egyik albumukkal sem, mindegyiken vannak jó és kevésbé jó számok.
süti beállítások módosítása