HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Marky Mark and The Funky Bunch - Good Vibrations

2010.01.27. 22:32 :: BrunszvikTeréz

Év: 1991

Nemzetiség: amerikai

Mit is lehetne mondani erről a fiúkáról? Tizenhárom évesen már kokainfüggő volt. Huszonegy éves koráig több tettlegességet, rablást, garázdaságot és súlyos testi sértést elkövetett. 45 napig sitten ült, mert megvakított egy férfit rablás közben. Kicsit New Kids on the Blockolt, de kilépett és a Marky Mark and the Funky Bunch nevű formációval kiadta első hip-hop-ra hajazó albumát. Bár ez inkább volt funky diszkózene rap betétekkel, de sebaj. Azt énekelte, hogy: "Bringing this to the entire nation; Black, white, red, brown; Feel the vibration". Ami így kicsit neccesen hat az előéletét tekintve, de ne legyünk szőrszálhasógatóak.

Lényeg, hogy iszonyú PR munkával levetkőzte magáról azt a rasszista felhangot amit magával hozott kamaszkorából. Mára már Oscar-jelöltes színész, és bár barátságos arcú sármja kedvesnek hat, mégsem felejtem a Boogie Nights-ban alakított nagy hímtagú, ambíciózus fiatalembert. Lássuk be, ez távol áll a klasszikus romantikától. Az biztos, hogy nagyon ráztunk rá a tábori búcsúdiszkóban. És összekapaszkodva énekeltük, hogy: Iz gátt jú gud báj pésönszt!


14 komment

Címkék: marky mark the funky bunch good vibrations

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr471707832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ElviraMujito · http://www.mujito.com/ 2010.01.28. 09:31:30

Marky fiút már itt is csipáztam, a klip meg még ma is megállja a helyét a zenével együtt :)
Az viszont kifejezetten jó húzás volt, hogy inkább átnyergelt a színészetre!

bldo 2010.01.28. 10:55:18

Mindig tanul az ember, nem is tudtam, hogy Mark is volt NKOTB tag. Utánanéztem, és tényleg. :)

BrunszvikTeréz 2010.01.28. 11:59:26

@blackdogone: hát igen, csak kiszállt még belőle, mielőtt a fiúk igazán befutottak. Gondolom ha marad, ő lett volna az ügyeletes rossz fiú. De nem így lett.
Most színész, hithű katolikus, két gyermekes családapa, és ahogy tudom sokat jótékonykodik.
Az Olasz melóban szerettem :-)

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2010.01.28. 16:23:34

Imádtam :), bár én a Prince Ital Joe-s korszakában ismertem meg. Szerelmes voltam belé :DDD, de nagyon, mert tetszett, hogy rosszfiúból jó lett!

toxik 2010.01.29. 00:44:29

@Viola1984: Nekem is azok a számai jöttek be leginkább ami Prince Itallal csinált. Ahogy olvastam a megjegyzésedet már indítottam is el a Babylont.

"Living in babylon!"

toxik 2010.01.29. 01:01:32

@Viola1984: Én is Ital Joe-s zenéit szerettem igazán. Örök emlék a Reneszánsz emberben felcsendülő Life in the street szomorkás dallamával nagyon jól illett a filmhez.
Bár az örök kedvencem mindig a Babylon marad tőlük.

toxik 2010.01.29. 01:10:13

Elnézést a sok hozzászólásért, de elküldés után nem került ki egyből igy azt hittem nem küldte el és mire újrafogalmaztam a mondandómat már mindegy volt... Törlést pedig nem találtam.

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2010.01.29. 13:00:51

@toxik: A Babylon nekem is az egyik kedvencem, de a csúcs az a United volt :D!

toxik 2010.01.29. 19:39:18

Igen tényleg az is nagyon jó volt. Viszont mint színész nem nyújtott sokat szerintem. Egyátlag szinész lett aki nem emelkedik ki a Ben Afleck, Matt Demon kategóriánál. Ami egyébként nem baj, csak nem kiemelkedő.

Dez 2010.01.30. 00:35:57

ha United, akkor a Happy People-t sem lehet kihagyni! ;)

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2010.01.30. 13:47:00

@Dez: Az is nagyon jó szám volt, dehát végül is egy nagyon jól sikerült albumot hoztak össze Prince Ital Joe-val :D!

bANDYka 2010.02.01. 20:19:03

Ez a csávó soha nem volt NKOTB-ben, az a bátyus volt aki ott kalimpáld, Donnie

BrunszvikTeréz 2010.02.02. 08:14:30

@bANDYka: De volt: Music career

Wahlberg was assisted to fame as the younger brother of Donnie Wahlberg of the successful 1980s and 1990s boy band New Kids on the Block. Mark, at age thirteen, had been one of the group's original members, along with Donnie, Danny Wood, Jordan Knight, and Jonathan Knight. Uninterested in the group's bubblegum pop style, however, he soon quit.

AnarchoAteista 2010.03.20. 00:05:58

Emiatt a szám miatt kezdtem gyúrni. Hatalmas volt.
süti beállítások módosítása