HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Elton John – Sacrifice

2009.12.14. 22:22 :: Papi83

Év: 1990

Nemzetiség: angol

Jöjjön egy örökzöld, örökifjú, örök akármicsoda: a brit korona rózsaszín ékköve, „Sir” Elton John a világsikeren túl, Oroszlánkirályon innen azért odatette magát a nagyközönségnek évtizedünk hajnalán is. A kakadumintás hajviselethez és a későbbi rettenetes öltözékhez ideológiailag még nem volt elég képzett – akkoriban még beérte egy ködvágóval meg némi wannabe militarizmussal. Azért mi férfiak megjegyeznénk: katonasapka alól romantikus dalt könnyezve énekelni nem menő. Mindazonáltal igencsak hangulatos nóta ez, amolyan lightos melankólia a téli estékre.


5 komment

Címkék: elton john sacrifice

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr441598586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.12.15. 00:54:15

Jó zenéket nyomott. Él még? Én az oroszlánkirályos zenéjét szerettem a legjobban.

Seth Gecko 2009.12.15. 09:44:34

Szörnyen hidegen hagy, hogy rózsaszín ékkőként homár-e vagy sem. Sok mai takony csak ácsingózik olyan dalokért, amiket ő írt és/vagy énekelt.
Plusz az Angolkák című sorozatban csodás meleg-önkritikája volt, nagyon röhögtem!
Ez az:
www.youtube.com/watch?v=x0zUOzkHwAE

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.12.15. 16:19:28

áháhá azon az aerobicon ahol rem volt, erre lazítottunk óra végén. jéézusom...

Papi83 2009.12.18. 16:26:59

Mindig az a kép ugrik be, ahogy a fodrásznál vártam a soromra és közben állandóan ez szólt a rádióból (meg Roxette):)
Lehet Elton Jonh-t szeretni vagy utálni, de ez nagyon hangulatos, jó szám szerintem.
@Rorschach:
Oroszlánkirály külön posztot érdemel majd:)
@Bettie Page:
Milyen aerobic az, ahol REM-re tolják és Elton John-ra lazítanak? Semmi Eurodance?:P

aludj 2009.12.22. 21:56:45

Ez a szám az első gyerekkori emlékeim közé tartozik. 5 évesen állandóan ez ment otthon a rádióban, sőt még anyámék kazettán is nyomatták sztem, szóval egy idő után meguntam. Aztán idősebb koromban megszerettem a jobb számait, de ezt még mindig nem. Kb egy hónapja meg "beszereztem" egy best of-ot, és azóta naponta meghallgatom és mindig eszembe jut, hogy 5 évesen hogyan hallgattam a nappalinkban, a zöld ülőgarnitúránkon... :(
és amúgy tényleg zseniálisan egyedi és hangulatos és jó szöveggel rendelkező klasszikus:)
süti beállítások módosítása