HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

The Age Of Love- The Age Of Love

2009.11.17. 15:44 :: Bettie Page

Év: 1990

Nemzetiség: olasz

A '90-es évek legmeghatározóbb techno slágere. Méltatlanul elfeledve várt az újrafelfedezésre, ami el is jött a Jam & Spoon formájában, majd Svan Vath is hozzátette a saját gondolatait, végül már számtalan feldolgozás született, sokszor csak a női hang maradt meg, a dallam, és ritmus teljesen más. Sokunknak meghatározó élmény volt ez a zene, és mindenféle feldolgozása az első házibulikon. Most mégis hallgassátok az eredeti klasszikus őstechnót.


17 komment

Címkék: techno the age of love

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr31532019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tulazon 2009.11.17. 20:35:40

ezt a vewrziót nem is hallottam még
mostanában így hangzik:
www.youtube.com/watch?v=m8fRhhUdX-I
1:40től lesz érdekes

TorrenteXY 2009.11.17. 21:17:33

Ezt a számot olyan másfél éve fedeztem fel, azelőtt nem ismertem, bár biztos hogy hallottam már. Nagyon szép a zene, bár egyedül a refrént szeretem már sok hallgatás után.

A klip pedig meglepett, nagyon szépek az animációk. Jópár kilencvenes évek közepén, végén keletkezett számnak van sokkal bénább CGI-s klipje.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.11.18. 04:32:32

Ezt nem ismertem, és nagyon jólesett meghallgatni így reggel. 10/10

Jedlik 2009.11.18. 07:50:16

Bettie Page: A berakott video nem az eredeti, hanem a Jam&Spoon remix. (90-ben messze nem használtak még ilyen elektronikus hangszerelést. A hangszerelés alapján nagyon jól be lehet lőni, hogy a 90-es évek elején kb. mikor keletkezett egy szám, mivel ha valaki nem a legújabb és trendi hangszíneket használta, az gagyinak számított, úgyhogy pl. ment a lábdob verseny, és az volt a menő, aki valami újabb és átütősebb lábdobot tudott használni, és akkor mindenki azt nyúlta, míg valaki nem csinált egy menőbbet. Sokszor az utolsó pillanatban cserélték le a hangszíneket, hogy megjelenéskor az aktuális nagyon gyorsan változó legutóbbi divatot kövesse a szám.)

Szóval ez az eredeti:
www.youtube.com/watch?v=ZNfBl6FnfYQ
Ebben még nincs is női vokál. :)

(figyelmedbe ajánlom a KLF-et, akik pont ebben a hangzásvilágban tolták akkor: www.youtube.com/watch?v=apjTA2p_Wf8 )

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.11.18. 07:54:36

nem tudom, én nem így ismerem a jam @spoon mixet, pedig az kazin is megvan, hallgatom, de nem az ami a posztban van. de tök mindegy. egyébként én sem megyek a blogodba hányni, ez most a c-blockról jutott eszembe.

Jedlik 2009.11.18. 08:10:05

@Bettie Page: Belátom, bunkó paraszt vagyok, és igazad van, fogalmazhattam volna cizelláltabban is. Magyarán elnézést.
De azért igyekeztem nem csak hányni, hanem infót is adni a dologhoz. Az a baj, hogy nekem meg pont azok az emlékeim a 90-es évekről, hogy menekültem a kommersz futószalag németviva technopop akármi zenéktől, és ámulok, amikor még ennyi év távlatából is sokan mondják, hogy fú de jó. Mert az egy dolog, hogy gyerekfejjel valami tetszik az embernek, na de, hogy később se ismerje fel, hogy hát igen, khm, kicsit eljárt az idő ezen zenemű felett, az kicsit fura. (Most nem rád gondolok, hanem néhány kommentre.)

Amúgy kétféle Jam&Spoon verzió kering, ki tudja abból melyik már az eredeti, mert ugye egy számot eleve min. 3 verzióban adtak ki egy maxin.

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.11.18. 08:26:19

@Jedlik:nekem a viva zenék nem azért tetszenek, mert annyira kibaszott jók zeneileg. ezt te sem gondoltad komolyan. hanem mert ha mondjuk az energy 52-t hallgatom, mindig eszembe jut, hogy ez volt az a szám, mikor a high life-ban összejöttem xy-nal, vagy a jump for joyról, hogy a szabónorbi hanyatt esett a suli farsangon, mikor erre akrobatikázott. gyanítom, hogy a többieknek sem a magas színvonal miatt favorizálják ezeket a zenéket.
amúgy meg tényleg tök mindegy, valaki megírja majd azokat a posztokat is.

Jedlik 2009.11.18. 08:39:28

Én pl. tökre örülnék a járulékos sztoriknak is, hogy miért van itt az adott zene. Már persze ha nem csak magatoknak blogoltok. De így csak az látszik, hogy na, még egy vivás német kamuizé, de már megint minek? :)

Na, befejeztem, dögöljek meg.

pat bateman 2009.11.18. 10:45:45

hogy világosabban lássunk:

www.discogs.com/Age-Of-Love-The-Age-Of-Love/master/80049

72 verzió volt a single-ből, szóval lehet szemezgetni. a Jam & Spoon verzió az a bizonyos 1992-es változat The Age Of Love (Watch Out For Stella Club Mix) címen fut, legalábbis klubszinten ez egy eléggé ismert klasszikus...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.11.18. 16:15:14

Anno eleg sokat porgott ez a szam az MTV ejszakai party musoraban.

CzB · http://faszkivan.blog.hu/ 2009.11.18. 19:34:10

És még egy kis érdekesség erről a számról.
Az Age of Love volt egyben a legelső Trance zene is. 1990-ben emellett a Dance 2 Trance volt a második. A stílus teremtő az Age of Love a név adó a másik szám. Ezt sokan elfelejtik említeni. Tehát nem csak Techno, hanem részben Trance is a szám a közepén hallható kiállás is. Aki ezt nem hisz itt egy kis info: en.wikipedia.org/wiki/Trance_music
(Amúgy vivá Lá '90s!)

t.t. 2009.11.19. 19:24:28

én ezt már cafe del mar-ként ismertem meg. az eredeti időpontjában 5 éves voltam :)

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.11.19. 20:48:08

igen ez alap trance is:) a cafe del mar-os verziója pedig nagyon jó!!

t.t. 2009.11.20. 14:39:15

egyébként maga a klip a táncmozdulatokat leszámítva még ma is ütős lenne. látszik h valaki beszívva találta ki a képi világot. a madártollas csókáról pedig az egyik kedvenc filmem (brazil) jut eszembe :)

kocsmatk 2009.11.20. 23:09:22

fuckin classic

ajánlott még: Commander Tom: Are am Eye c. trackje, classic, meg még egy rakattal tudok ha érdekel valakit..

www.youtube.com/watch?v=VfF2azLElXo

Leeroy of SMV Design 2009.12.17. 21:18:37

Csatlakozom, ez alap zene, máig nagy kedvencem.
süti beállítások módosítása