HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Gigi D’Agostino – L’Amour Toujours

2009.11.05. 17:41 :: Papi83

Év: 1999

Nemzetiség: olasz

Ha már belekezdtünk, maradjunk még egy kicsit az italodance (igen, ilyen stílus is létezett) jeles képviselőinél. És ha már digó dance, ki másra is gondolhatnánk, mint Gigire? Évtizedünk derekán már befutott DJ-ként tevékenykedett, amikor az a rémhír járta, hogy egy aranylövés találta hátba. Szinte temetni kezdtük volna szegényt, aztán hamar megnyugtatott minket, és a diszkókba dobta egyik utolsó, talán legfülbemászóbb slágerét. A „lamúrtuzsúr” hallatán boldog-boldogtalan a tánctérbe özönlött a suli-bulikon, hátha épp erre a számra jön össze az aznapi „nagy ő”. Aki általában maradt, ahol volt (vagyis sehol), de sebaj: lamúrozni minden buliban illett akkoriban.


21 komment

Címkék: gigi dagostino lamour toujours

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr81502994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.11.05. 18:07:24

Agustino csinált pár jó számot, talán még azt is megbocsátható neki hogy olasz.

Fodri · http://aprochef.blog.hu/ 2009.11.05. 18:08:41

Nővérem diszkós korszakában volt nagy DJ, és szerintem vannak állati jó számai.:)Jobb, mint egy-két mai...

Papi83 2009.11.05. 20:14:54

@Rorschach:
Hát...kinézetre borzasztóan söpredék-digó szegény, de a zenéje megmentette, szóval ha szó szerint szemet hunyva is, de maradhat:)
@Fodri:
Szerintünk akkoriban minden zene simán jobb volt, mint ma.

TorrenteXY 2009.11.05. 22:59:32

Nekem még gépen a hőskorban hozták el mp3-ban két albumát is, úgyhogy sokat hallgattam. A fütyülős szám a kedvencem, ez úgy a negyedik környékén volt. Nagyon szép, nagyon ritmusos, bár már túlmutat picit a kilencvenes évek stílusán. Inkább tipikus kétezres nóta(99-01-ig). Ezek még minőségi '90-es zenék voltak, hepinesz-szansájn-szaniboj, de már máshogy szóltak mint a klasszikus értelemben vett 90-es évek.

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.11.06. 07:24:24

ugye direkt büntetsz minket ezekkel a zenékkel?!

Papi83 2009.11.06. 15:47:01

@Bettie Page:
Elhiszed, hogy tudok ennél 1000x gázabbat is?:P
Nem volt ez rossz amúgy, a csajok meg egyenesen odáig voltak érte. Vagy nem?:P

Fék_Emil 2009.11.08. 22:06:21

Hmmm, 99 nyara, disco a strandon megismert szlovák lányokkal Lignano-ban Gigi zenéjére, szájon is vertem egy a lányokra nyomulós olasz ficsúrt, de olyan belőtt volt, hogy felkelt és táncolt tovább...

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.11.10. 05:55:35

@Fék_Emil:

Jól tetted, hülye digó.
Ha már sztorizunk:

a felsővárosi müvházban volt egy ilyen primitív diszkó, ott nyomta a zenét az egyik ismerősöm. Szóval én is ott voltam, és vécére akartam menni, ilyen 1x1 m-es helységben volt egy angolvécé. Akartam bemenni pisálni, és volt ott egy ilyen gyökér, elállta az ajtót, tenyérrel a mellkasomnál visszatartott, és megkérdezte a két haverját, akik ott álltak a hátam mögött, hogy "Akar-e valamelyikőtök slozira menni...?" Ők hallgattak, mire a gyerek rámnéz ( ilyen hülye fekete baboskendő volt a fején, az is nagy divat volt abban az időben) szóval rámnéz, és azt mondja:
-Most már mehetsz, főnök.
( ez a "főnök" megszólítás már akkor is modoros volt)
Akkor rántott be az ideg, a gyerek kapott egy olyan pofont ököllel, hogy visszaesett, és a vécéajtót úgy magával rántotta, hogy helyére kattant a kilincs.
Fordultam, az egyik haverjától kaptam egy combost, arra emlékszem, annyira lófasz volt. Kihátráltam a tánctérre, amíg ők próbáltak megütni. A tánctér valójában valamilyen tornaterme volt a müvháznak. Ott abbamaradt a kergetődzés, kb. mind az összes 10 ember a tánctéren(népszerű dj volt a haver) nézett, hogy mi a fasz van. A zene ugyan ment tovább, viszont iramban jött utánam a portás is, és kikísért az épületből (megvárta a kabátomat a ruhatárnál), mert a gyereket állítólag ok nélkül bántottam.
Ez, mint látjátok, egyszerűen nem volt igaz.
Hát ennyi. Tanulság: Most nincs, nem voltam részeg.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.11.10. 06:19:56

Emlékszem egyszer viszont _talajrészegen_ a sport büfében kihívtam egy kempós gyereket (emlékszem, saját bevallása szerint 4 éve csinálta) mert jó ötletnek tűnt. Nem volt gond, kimentünk, ő meghajolt.
Nem fogjátok elhinni, de...............
nagyon szétverte a fejemet, pedig háromszor mondtam hogy újra, mikor már a földön voltam, és ő már akart elmenni, szóval lett volna lehetőségem a javításra. Egyszer már a haverjai hívták ki a bisztróból, hogy nézd már.
Öcsém mesélte, hogy amikor hazaértem, ők azt látták, hogy egy deformált krumpli néz be az ablakon. Kérdezte: -Megint megvertek? Én: -Igehehehehehen.....
Magzatpózban elaludtam, ő meg apámmal azon lamentált, hogy kihívják-e a mentőt.
Egyébként nem volt 8 napon túli, csak ronda. A szemöldök és az ajak hajlamos feldagadni.
Tanulság:
-Hacsak nem vagy Jackie Chan, részegen ne verekedj.
-Aki bunyó előtt meghajol, az lehet hogy más elvetemült dolgokra is képes

VVega · https://debugme.eu/ 2009.11.10. 11:39:48

És volt idő (11 évesen, zenével ismerkedve), amikor nekem ő volt az egyik kedvenc előadóm. Nagyon komoly :D:D

DArchAngel 2009.11.10. 12:19:55

@Rorschach: Ismerősöm ilyen kötözködős pár üveg bor után, és őt is elkalapálták párszor. "Pályája" csúcsát a rendőrségi fogda jelentette garázdaságért.

A szám meg nem tetszik, ennek a digó srácnak kevés jó dobása volt, de annó a népek imádták.

Aki pedig azt hiszi, hogy nincs lejjebb, annak itt egy magvas mondanivalójú zene egyenesen 2000-ből:
www.youtube.com/watch?v=3l02k63MYDk

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.11.10. 14:32:14

@DArchAngel:

Ezek azért még 90-es években történtek, azóta már nem vagyok ilyen. :)

DArchAngel 2009.11.10. 14:49:36

@Rorschach: emlékszem, volt az a betelefonálós, klipre-szavazós műsor, ahol azt játszották, amelyik a legtöbb szavazatot kapta. Egy szép estén haverral kicsit bepiáltunk, és elhatároztuk, hogy akkor lassan abba is hagyhatnánk, de ez a Be cool-t még megvárjuk, és röhögünk egy jót. Teljesen jó ötletnek tűnt, mert kb. második számként következett. csak azzal nem számoltunk, hogy vagy három órán keresztül mindig beszavaznak valamit elé. Mondanom se kell, szépen néztünk ki, mire leadták.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.11.10. 14:52:53

@DArchAngel:

:D Nem tudtátok maradéktalanul figyelni akkor már a zenét.

FeroxX 2009.12.14. 03:24:02

hú ezt viszont nagyon utáltam, mondjuk ekkoriban kaptam rá az alter-metálra.. egy koRn és egy DefToNes után már a hányinger kerülgetett egy ilyentől :D

bug jr. 2010.05.08. 11:10:22

ez a verzió 2001 v inkább 2002-es,akkor költöztem el otthonról,02 nyarán albiba néztem a foci vébét ,szegény Knézy azon még közvetített,a meccsek között az ablakban ülve hallgattam ezt a kislemezt,ami azóta is megvan eredetibe,e dal 2 verzióján kívül az ungyordókredi c. nóta volt rajta.
übergigamegaszong volt
süti beállítások módosítása