HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Ice MC & Alexia – It’ A Rainy Day

2009.10.12. 18:17 :: Papi83

Év: 1994

Nemzetiség: angol & olasz

Ha már eső, akkor itt van nektek egy ismeretlen ismerős, Ice MC. Az angliai Nottinghamben nem kellett sokat agyalnia, miről is írjon számot, bár ránézésre lerí róla, hogy a napfényes Jamaicán otthonosabban szövegelne – a kedves szülők azonban valamilyen rejtélyes okból inkább az angol gyepet választották a honi zöldségeskert helyett. Mi mindenesetre jól jártunk vele, mert később az eurodance egyik alapműve született meg, ami magán hordozza az évtized zenéire jellemző jegyeket: szimpla rapbetét, szólóének, jellegzetes kopogás és olyan mély ’90-es hangzás, mint az a pocsolya, amibe ma sikerült belefutnom. Hiába, egy ilyen esős napon megesik, hogy letörünk egy kicsit, később azonban minden jóra fordul majd – ahogy azt Alexia is megénekli nekünk. Az igazi „mondanivaló” 2.57-től hallható: hát ennél egyszerűbb receptet aligha kaphatnánk gondűzés ellen...


12 komment

Címkék: icemc&alexia its a rainy day

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr411445614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tulazon 2009.10.12. 20:18:03

ó le akartam írni nagyképűen, hogy: bomdigi-digi-digi-bomdigi-bom, de az nem is ebben a számban van, hanem a Think about the way-ben, ami egy pípetnyit talán még jobb is mint ez. De ez is nagy darálásokat nyomtunk a sulidiszkóban,(szigorúan este7-től 9-ig).

TorrenteXY 2009.10.13. 08:42:16

Ez mekkora zene volt, bár az egyik legkönnyebben megunható.

A rapbetétet csak most tudom megérteni, és bár ne érteném! :D

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.10.14. 10:15:54

15 év. Erre a számra a palace dizsiben egy olyan csaj táncolt a rúdnál, akinek akkora mellei voltak, mint a fejem, és az egyikre az volt ráfújva, hogy "GAS", a másikra meg az, hogy "FUEL".
Valami német spanokkal összecimbiztem, akik megkínáltak spanglival.
Beálltam, mint a gerely.
A kidobónak tökéletes angolsággal azt mondtam, hogy jamaikai vagyok, ő kézzel lábbal mutogatta, hogy ne hányjak be, és beengedett. Utána valami lépcsőn ültem, és egy dobon doboltam. (wtf ?)
Végül összehánytam a német spanok kocsiját, másnap mehettem takarítani.
De jó idők voltak.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.10.18. 01:08:11

@Gudea enszi:

Nem, 15 évesen még nagy zsebóra-szemeim voltak, melyek naív kiváncsisággal szemlélték a világot, meg a csöcsöket.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.10.18. 01:12:57

Úgyhogy gyanús is, hogy keverem ezt az egészet valamelyik másik emlékemmel, mert nem hinném, hogy 15 évesen beengedtek volna diszkóba, mert kisnövésű gyerek voltam. Meg a spangli is gyanús. Bár nem zárom ki teljesen.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.10.18. 01:24:08

Akkoriban a legjobbakat mindig a játéktermek előtt pofozkodtunk, az összes tele volt rajokkal, és folyton a fémhuszasokra ácsingóztak. És ugye elég gyakran egyedül ment oda a fehérember, hogy elverje édesanyja pénzét, amit tízóraira adott. Emlékszem, a sok rajoskodás közbe egyszer tényleg eléggé megvertek ott. A játékterembe járásról mondjuk nem tudtak leszoktatni.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.10.25. 22:50:13

én inkább depis hangulataimban hallgattam ezt mindig.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.11.17. 22:20:23

é é:)
még gimis voltam, mikor minden fél órában lejátszották ezt a számot. Jó volt, valahol kazin van egy fél órás Ice Mc mix:)

Ianas 2009.11.18. 23:47:55

Valahogy a szám aszimmetrikus. A csávó egy komolytalan bohóc a csaj mellett.... :D
süti beállítások módosítása