HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

666 - Amokk

2009.09.22. 11:24 :: Papi83

Év: 1998

Nemzetiség: német

Egy meglehetősen egyedi (vagy mondjuk inkább: eleve halva született) stílust képviselt a már nevével is ütni kívánó 666. És hogy az angol-spanyol vartyogásnak, meg a fejből kinövő kis szarvacskáknak mennyire sikerült megidéznie az ördögöt (ne feledjük: még javában dübörög a ’90-es évek derűs hangulata!), azt ki-ki döntse el maga. A néha edénycsörömpölésre meg kakaskukorékolásra asszociáló hangeffektek azért bizonyára senkinek sem okoztak álmatlan éjszakákat, mindenesetre Spice Girls és társai után még a csajoknak is tök menő volt néha ilyesmiket hallgatni – emlékszem, a kazit anno egy lánytól kértem kölcsön lemásolás céljára. A sátánidézésből ennyi bőven elég is volt, de egy szám erejéig legalább lehetett üvöltözni és gázdudákat nyomkodni.


8 komment

Címkék: 666 amokk

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr721399030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.09.22. 11:55:42

Lehet, hogy én vagyok a sznob, de már akkor sem értettem, hogy ezt miért menő menőnek tartani.

Papi83 2009.09.22. 12:07:54

@Gudea enszi: sznob vagy, ez egy percig nem volt kérdéses:)
Ez a wannabe menőség tipikus esete: mindenki tudja, hogy nem menő, de kifelé meg mégis az. Nem is értem, mi ezen a nem érthető:P

Penya666 2009.09.22. 12:22:48

En szerettem a munkassagukat. Amok, Alarma, Paradoxx, stb. De meg 2002 korul is jott ki zenejuk, az is jo volt. Es nem azert hallgattam mert meno volt hanem mert tetszett:) De a helyi diszkoban is sokat toltak

Papi83 2009.09.22. 13:20:51

@Penya666: Nyiván nem azért került fel most sem, mert utáltuk:) Amúgy a személyes kedvencem nekem is a Paradox, de még később a Supadupafly is hallgatható volt. Tovább nem követtem.

Penya666 2009.09.22. 13:46:42

@Papi83:

Jaja, havernak megvolt az elso album meg 98ban ugye, aztan logtam a kozepsulibol hogy lerippeljem a gepemre mp3ban. Mert ugye akkor meg a cdiras is vagyon volt.
Enis a supadupaflyra gondoltam mint uj track, az is bejott nagyon, egyszer haverral diablo 2 lan partin egesz nap azt hallgattuk loopolva :))

TorrenteXY 2009.09.22. 21:37:01

Nem hogy menő volt, de jó is. Kellett azért a picit keményebb stílus, de még mindig vidámabb szerintem mint bármelyik mai emorock performansz.
Az meg, hogy menő volt, nem is kérdés. A bátyótól/fatertól elcsórt sok számmal nagyobb fekete bőrkabátban csak ezt lehetett hallgatni! Hordozható kétkazettás magnó, 4 nagyon gyorsan merülő góliát elem, és 666-kazetta. A B oldalon amúgy Dj Bobo és Spice Girls számok voltak.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.24. 14:17:37

@TorrenteXY: Nekem ez a szám már az új korszak egyik első hírnöke volt, ezt már 4 darab 3,5-ös floppy lemezre darabolva vittem haza a gimi számítógépterméből miután 2K-val sikerült letölteni MP3-ban, ezzel már olyan 3-4 darabosra bővült a digitális zenegyűjteményem :)) Mekkora szó volt akkoriban, hogy csak úgy megszerez az ember egy TELJES zeneszámot úgy, hogy nem kell kazettán kölcsönkunyizni senkitől.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.09.25. 05:52:32

Jó volt ez, nagyon is. Tombolós.
süti beállítások módosítása