HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Soul Asylum – Runaway Train

2009.08.15. 19:31 :: Papi83

Nemzetiség: amerikai

Év: 1993

 

A következő dal minden bizonnyal nem azért maradt a fülünkben, mert orrba-szájba azt játszotta a rádió (noha azért néhanapján ott is feltűnik még a mai napig is). Talán sokan emlékeznek még a Csellengők c. tévéműsorra, ahol elveszett gyermekek (néha felnőttek) történeteit hallhattuk, képeiket láthattuk délutánonként.

Bár a szám tudatosan azzal a céllal íródott, hogy erre a problémára terelje a figyelmet, az együttes valószínűleg bánja azért egy kicsit, hogy a nevükre már szinte senki sem emlékszik igazán. A klip képkockái is beleégtek az emlékezetünkbe, az ártatlan gyermekarcokat nem felejtjük el egy könnyen – sokkal inkább a banda többi számát. Talán ha egy-két slágert még kiizzadtak volna magukból… így viszont már örökké csak a „csellengőként” fogunk emlékezni rájuk. Jó hír viszont, hogy a videó unalomig játszása a legtöbb országban nem maradt eredmény nélkül: sok fiatal döntött úgy, hogy mégiscsak hazatér, és megpróbálja rendbehozni a dolgait. Mi ugyanezt kívánjuk a manapság csellengőknek is!


12 komment

Címkék: soul asylum runawaytrain

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr421311678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.08.15. 20:44:28

és én ezzel a lendülettel át is küldeném az együttest a gyülielire a műszökéssel, és műrasztával együtt. backstreet boyst . na az már valami.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.08.15. 21:02:06

@Bettie Page:
Hát igen. Csellengők, Aranyág, nyugdíjaspéntek. Mind komoly érv volt amellett, hogy menjünk szépen le játszani :)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.08.15. 21:45:42

Én anno, meg most is tök jót röhögtem ezen a klippen, például milyen arcot vág az ürge, aki elviszi a kiskorú prostit az autóján. A szám meg unalmas, elkoptatott, és rossz.

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.08.15. 21:58:41

@Kurtz ezredes: és az ablak péntek délután,. évgyűrűk. vagy az az ablak nyuggertagozata volt? meg reflektor, és panoráma. ezeknél is minidg automatikusan lementem a játszótérre, ha este volt, ha délután.

Kurtz ezredes · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.08.15. 22:07:11

@Bettie Page:
Ablak, Évgyűrűk, Téka. Ez volt a nyuggerpéntekdélután. :) Majd valamikor feldolgozom, mert rengeteget hallgattam ezeket nagymuteroméknál.

Penya666 2009.08.16. 00:02:02

Pfuu, enis mingyar beflesseltem mar a cimtol is a csellengoket, meg az ablakot. Szigoruan orion jacint sziestvn nezve :)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.08.16. 04:43:15

Akkor is sz@r.
De az Évgyűrűk az jó volt. A mai chillout műsorok sehol nincsenek hozzá képest. A vendég meg a műsorvezető szunyókált a stúdióban, mindehol az a naftalinszagú csend, amitől olyan jókat tudtam aludni öreganyáméknál. Szerettem.

BrunszvikTeréz 2009.08.16. 09:51:34

én rüheltem ezt a számot, ennél jobban már csak a Lemone Tree idegesített...
Nekem a Panorámáról mindig az jut eszembe, hogy Krudinák Alajos vezette.
Panoráma-Kridunák Alajos, azt hittem így egybe ez a címe.

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.08.16. 10:56:13

@BrunszvikTeréz: ugye? basszus a lemon treetől rángógörcseim lettek, odarángtam és kikapcsoltam a rádiót, nem bírtam meghallgatni sem. az ablaknak jó a zenéje. a reflektornak meg asszem rolling stones volt.

haromt · http://90es.blog.hu 2009.08.16. 13:56:34

A csellengőkben a legcikibb, hogy még most is megy. Ciki volt már 94-ben is, de 2009-ben... Ugyan az a műsorvezető, szerintem még a keresettek is... A hideg kiráz ettől a számtól.

BrunszvikTeréz 2009.08.16. 15:13:43

A csellengők védelmében had jegyezzem meg, hogy a műsorvezető nő, már ezer éve abba akarta hagyni, nem csak a műsor vezetését, de a műsort is. De a szülők nem hagyták, újra és újra felkeresték őket, talán mert 80-as 90-es 2000-es évek, mindegy, a remény az remény marad...

IndaMuncher 2009.08.19. 12:50:49

Fú én már a 90-es években is agybajt kaptam ettől a számtól.
süti beállítások módosítása