HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Chumbawamba – Tubthumping

2010.10.08. 23:17 :: Papi83

Év: 1997

Nemzetiség: angol

Egy szám, amelynek címét kb. annyiféleképpen ismertük, ahányan tört angolságunkkal a szánkra vettük. De nem is volt lényeges: úgysincs semmi értelme. Mint ahogy annak sem túl sok, hogy kiadósan szétcsapjuk magunkat egy este, aztán újra kijózanodjunk, csak hogy kezdhessük az egészet elölről. Nos, a srácok pont ezt énekelték meg, és bár mély mondanivalót nem sikerült a számba csempészniük, a hangvételt nagyon eltalálták. Nem tudjuk, melyik EA-guru másnapos ötlete volt aláfestő zenének betenni a World Cup ’98 alá, de az is simán bejött. Mi pedig szövegtanulással nem fárasztottuk magunkat, sem pedig azzal, hogy utánanézzünk, mi is az az anarcho-punk. Nyugalom: ma sem tesszük.


7 komment

Címkék: chumbawamba tubthumping

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr342357309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

huhujje 2010.10.09. 13:14:32

A WC98 alatt nem a Blur - Song 2 ... Jól van, látom, hogy az a Road to world cup 98 volt. :D

orgyen 2010.10.09. 17:23:18

Csumbavamba : Demagógia

Dalolni fogunk, amikor győztesek leszünk; énekelni fogunk...!

Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!
Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!
Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!
Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!

Végigröhögni az éjszakát, végigröhögni az éjszakát... (...)

Felhörpint egy whisky-t, legurít egy vodkát, iszik egy láger-sört, meg egy pohár almabort is...
Olyan dalokat gajdol, amik a szép napokra emlékeztetik;
Olyan dalokat gajdol, amik a még szebb napokra emlékeztetik...

Ó, Dani fiú, Dani fiú, Dani fiú...

Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!
Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!
Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!
Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!

Végigröhögni az éjszakát, végigröhögni az éjszakát... (...)

Felhörpint egy whisky-t, legurít egy vodkát, iszik egy láger-sört, meg egy pohár almabort is...
Olyan dalokat gajdol, amik a szép napokra emlékeztetik;
Olyan dalokat gajdol, amik a még szebb napokra emlékeztetik...

"Ne sírj értem, szomszédom..."

Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!
Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!
Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!
Elgázolnak, de aztán újra felkelek! Te sosem tudnál kordában tartani engem!

Dalolni fogunk, amikor győztesek leszünk; énekelni fogunk...!

Papi83 2010.10.11. 11:23:54

@indiscriminating power:
Ez mi? A Disznó-öbölbeli akció paródiája?:P

2010.10.21. 12:41:56

Iszonyatos. Kb. mint az Erik a viking, csak más stílusban. Azért jó ez a blog, mert nemcsak a jó oldalát mutatja be az évtizednek.
Volt osztálytársam akkora fanatikusuk volt, hogy még a pesti koncertre is elment. Mi meg csak meghallottuk és a zajmasszából gyorsan rájöttünk, hogy ez egy határ fos! Mint a legtöbb brit "zenei" pop-produktum.

vitaygeorgina 2010.11.03. 10:39:43

Ezt a számot utálom, attól a perctől, hogy meghallottam.
Ugyanakkor nagyon helyeslem, hogy ilyenek is belekerülnek a posztok közé (mondjuk Erik a vikinggel együtt), és enyhítik azt a szánalmas nosztalgiát, amit egyéb posztokkal sikerül bennem felébreszteni.

uz 2011.03.30. 13:33:56

@orgyen: :-) Nem semmi. Amúgy nem tetszett, mert agyonjátszotta az összes rádió, legfőképp a Danubius.
süti beállítások módosítása