HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Zucchero feat. Paul Young - Senza una Donna

2010.08.13. 19:00 :: BrunszvikTeréz

Év: 1987 és 1991

Nemzetiség: olasz-angol

A Wind of Change-en túl a hősszerelmeseknek volt egy másik vállfaja is; azok, akiknek annyira nem jött össze a pattanásos, ám annál őszintébb szerelem. Az ő szívükhöz szólt ez a dal. Persze csak azoknál jött be, akik angolosak voltak, és értették, hogy ez nem egy önfeledt vallomás, hanem burkoltan anyáznak itt, kérem! Akik németesek, vagy még oroszosok voltak, azok csak azt láthatták, hogy egy idősebb pasi – talán a Joe Cocker, az mozog így énekel egy kissé feminin fiatal pasival, akinek szemmel láthatólag nagy a zakója. Meg szép nők vonaglanak a zárt teret nézve gyanúsan nagy szélben, igen nyárias öltözetben.

De persze mikor felcsendül ez az elégikus kis dallam, az embernek megannyi kamaszos kis szerelem jut az eszébe. Lassúzások, meg pillanatok, amikor egyedül énekli az MTV Chart Show előtt táncolgatva-dölöngélve azt, hogy szen-cá-ná-doná.

A dal egyébként az olasz bluesénekes Zucchero műve. Olyannyira, hogy még olasz-angolul is ő készítette el. Csak felvették együtt Paul Young-gal még '91-ben és akkor robbant be a köztudatba. Végezetül pedig itt van nektek a klipp is.

Mindenkinek figyelmébe ajánlom, mikor Zucchero kinéz a sapkája alól és azt mondja: I'm a flower. (2:05-nél) Az nagyon latin szeretős...


9 komment

Címkék: zucchero paul young senza una donna

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr22218260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orgyen 2010.08.13. 22:03:18

Cukor & Fiatal Pál : Egy nő nélkül

Megváltoztatom a világot, én megváltoztatom a világot...
Megváltoztatom a világot, én megváltoztatom a világot...

Szó sem lehet erről - már reggel is elmúlt, babám. Hogy vagy?
Együtt voltatok, és csak most jössz vissza, kicsi hölgy – hé, milyen az a másik fickó?
Csak ücsörgök, egyedül nézem az óceánt, még főzőcskét is magam intézem.
Kinevethetsz, én már meg is bocsátottam Neked, de többé már nem rémülök meg az élettől!

Egy nő nélkül... Fájdalom és bánat nem létezne többé...
Egy asszony nélkül... Lehet, hogy már holnap túl leszek rajta...
Egy nő nélkül... Gyötrelmet és boldogságot kapnék...
Egy asszony nélkül... Csak jobb lenne így...

Azt már nem! Nem vásárolhatsz csak úgy meg engem, szivi - ne röhögtess!
Most egészen mélyre kellene ásnod a szívedben – már ha volna Neked...
Itt az én szívem, érezd az erőt! Nézz, nézz, nézz csak rám : én egy virág vagyok!
Kinevethetsz, de ezt én nem venném zokon, az élettől többé már nem rémülök meg!

Egy nő nélkül... Fájdalom és bánat nem létezne többé...
Egy asszony nélkül... Talán már holnap túl leszek rajta...
Egy nő nélkül... Gyötrelmet és boldogságot kapnék...

Itt maradok, és csak bámulom az óceánt,
Nem is tudom, hogy miért... Nem tudom, hogy miért...
Miért beszélek még mindig.. Miért nem hagyom már abba...
Kinevethetsz, én már megbocsátottam Neked; de
Többé már nem rémülök meg, babám, az élettől!

Egy nő nélkül... Fájdalom és bánat nem létezne többé...
Egy asszony nélkül... Holnap ilyenkor már túl leszek rajta...
Egy nő nélkül... Gyötrelmet és boldogságot kapnék...
Egy asszony nélkül... Gyere ide! Rajta, gyere!
Egy nő nélkül... Nem is tudom, hogy mi következik majd...
Egy asszony nélkül... Ó, talán már holnaptól kezdve...
Egy nő nélkül... Gyötrelmet és boldogságot kapnék...

TantóNéni 2010.08.13. 22:10:08

Dzsönyörű fordítás egy dzsönyörű dalhoz! Egy apró megjegyzéssel egészíteném ki a dal történetét. Troppauer Hümértől-Én egy virág vagyok, írta Troppauer Hümér lopta Zucchero azt a bizonyos sort!

Fergal 2010.08.14. 12:09:21

Ezen a linken jobb minőségben látható a videoklip:
www.youtube.com/watch?v=6zaOpsJM_bQ

Nickman 2010.08.14. 13:26:32

Erre a klipre én nem is emlékszem, vagy csak nagyon elfelejtettem.:D

Lenne egy kérdésem. Volt egy cípő régen, ami kölyökként nekem is volt. Világított a sarka, ha ráléptél.:D Tudjátok ilyen sportcípő, csak a sarkába betett műanyag izé vílágított minden lépésnél.:D

Mi volt a neve, nem tudjátok?

BrunszvikTeréz 2010.08.14. 13:32:12

@Fergal: köszi, beraktam ezt :-D
@Nickman: én nem emlékszem a nevére, de mintha adidas vagy nike lett volna. Azt biztos, hogy menő volt olyant hordani. :-O

cometneni 2010.08.14. 14:56:28

szeretem zuchero zenéjét. :-)

BrunszvikTeréz 2010.10.13. 08:43:52

Láttam, a feltett jobb minőségű videót eltávolították. Most találtam még egyet, ennek nem olyan jó a képe. De legalább megvan :D
süti beállítások módosítása