HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

The Beloved - Sweet Harmony

2010.04.28. 19:13 :: BrunszvikTeréz

Év: 1993

Nemzetiség: angol


József Attila:

     Nincsen közöm senkihez, szavam szálló penész

     vagyok mint a hideg, világos és nehéz.

 




12 komment

Címkék: the beloved sweet harmony

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr891960072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stardustmemory 2010.04.28. 23:31:28

Ez a szám tipikusan az a dal volt,amiket kába éjjeli krúzolásaim alatt adott le a rádió,lehetetlen időben, amikor csak az automata jukebox működik,élő diszpécser már nincs a vonalban,amikor a világ alszik,mintha az idegenek sugároznák maguknak az ilyen dalokat,hiszen az emberek úgyis alszanak,aztán letagadják,hogy létezett ilyen szám,én meg hiába mesélem,a hajnal hasadtával már az idegenek messze járnak az égen.

Vipera01 2010.04.29. 09:14:23

Ó, az egyik kedvencem. Ilyen kis relaxálós-világbékés szám. Az a fajta, ami igazából nem is köthető évtizedhez, mert most, 17 évvel később is ugyanolyan jólesik hallgatni, és nem a dalszöveg miatt. Tipikus egynyári sláger volt, de abból a jobbfajta.

bldo 2010.04.29. 10:03:04

Ezzel a zenével engem anno és most is ki lehet űzni a világból.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.04.29. 11:16:54

A szám kellemes, időtlennek hat és nem erőszakos, ugyanakkor kétségtelenül kissé műanyag, kinai instant leves jellegű. Tökéletes tescós háttérzene. A múltkor talán pont ez szólt, amikor vettem egy hihetetlenül olcsóra leértékelt M-es edzőgatyát, amiről otthon derült ki, hogy minimum XXL-es, és egészen a nyakamig ér, csak a fejem látszik ki. Talán még jó lesz kezeslábasnak, ha vágok rajta két lyukat.

Nem mellesleg ez lehet a leg low budgetebb klipp a világon. Talán ha középről kihagyták volna a kappanhangú takonypócot, a csajok meg a zárkózott ücsörgés helyett, mondjuk pókfociznának, akkor láthatnánk azt is, hogy hogyan lehet egyetlen jó ötletből, olcsón kihozni maradandó dolgokat, de ez most ezúttal kevés.

Vipera01 2010.04.29. 11:53:30

Amúgy mi köze van a József Attila - idézetnek a dalhoz?

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.04.29. 12:13:13

Szép idézet.
Szerintem a klipp képi világára meg a hangulatára céloz.

Seth Gecko 2010.04.29. 16:56:19

Szerintem ez egy kellemes, és viszonylag egyszerű dal, sajnos tényleg kommersz lett, unalomig nyomatták.
Viszont ha vezetek, és megszólal a rádióban, mindig megnyugtat.

BrunszvikTeréz 2010.04.29. 17:55:56

@Rorschach: @Vipera01: Igen, arra "céloz".
Mert próbáltam írni hozzá "prózát", valami bemutató szöveget, de semmi különös nincs a dalban, azon kívül, hogy mind képi világában, mind hangzásában már kicsit a 2000 évek brit popját idézi.
Én nem szerettem, lassú, lagymatag, semmilyen, nekem...de kihagyhatatlan. :-)

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2010.04.30. 13:58:45

@BrunszvikTeréz:

Nem kell ennyire vedekezned, jo szam ez :) Csak jolesik mindent fikazni.

Lencsemano07 2010.05.07. 15:06:23

Na ez egy iszonyú nagy fos egy szám volt.
Nagyon utáltam a nyivákolós hangját a pasinak.

H.Édua 2010.05.31. 00:47:47

@Lencsemano07: Nem nagyon tudom elképzelni a zenei stílusod ha neked ez már nyivákolósnak számít :-O

Nekem ez az egyik kedvenc számom.. lazító és fantáziáló. Viszont nem értem az összefüggést a zene és a klipp között.. talán pasiknak szól ha már egy egész háremet odaraktak a csávó köré :-)) mert én itt harmóniát nem találok..

uz 2011.03.30. 14:26:12

Mint olyan sokat, ezt is szarrá-fossá játszották a rádiók...
süti beállítások módosítása