HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Los del Rio – Macarena

2009.09.23. 15:24 :: Papi83

Év: 1996

Nemzetiség: spanyol

A két andalúziai öregúr nem sejthette még a szám feléneklésekor, hogy igazi kultusz-slágert teremtett. A Macarena kismillió feldolgozásban látott ugyan napvilágot, míg végül angol szöveggel ellátva (naná) és a Bayside Boys-féle remixszel felvértezve világhódító útjára indult. Évekig semmilyen buli nem létezhetett nélküle, a lányok pedig végre megmutatták, hogy mit is tudnak, és úgy tekerték magukat, akár a makarónit. Poén kedvéért persze a fiúkat is bevették a csoportos táncba, és bár a koreográfia nem volt túl bonyolult, mi csak a  csajok csípőmozgására tudtunk koncentrálni. Hajrá lányok, mi most is erre bíztatunk titeket!


12 komment

Címkék: macarena

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr71401985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Penya666 2009.09.23. 16:21:05

Kromos maxell kazettan volt meg :)

BrunszvikTeréz 2009.09.23. 21:21:39

ez, ez, ez,....ezzel engem ki lehetett űzni a világból.
Szerintetek, ha hangosan berakom, akkor vajon a szomszéd alcoholistáék abbahagyják, hogy egymást öldököljék és inkább rázni kezdenek???

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.09.23. 21:57:28

@Penya666:
Az maga volt a luxus. A kevésbé féltetteket sima 60-as vagy 90-es TDK-ra pakoltam, a legfontosabb zenék viszont az elég drága krómos maxellre mentek. Aztán a CD-korszak hajnalán a TDK bepróbálkozott a 100 perces kazikkal (10 perc ingyen), szerettem is, de egyre kevésbé volt hol meghallgatni. Nyert a CD.

Külön köszi a kommentért! :)

Penya666 2009.09.23. 23:06:37

@Gudea enszi: Hajaj, en regen is inkabb kuporgattam kromos kazira. Bar azert jopar tdk d60 befigyelt. d90et nem szerettem, mert az a legend terjedt akkoriban hogy szarabb a minosege. Eshat az fontos volt!:)

Ez esetleg mehetne majd posztnak:
www.youtube.com/watch?v=RA9h_b2di40

Megvan az egesz albuma eredeti kazin mert megnyertem egyszer egy betelefonalos jatekban a radioban:) Mondjuk mar akkor is hatareset volt ez a zene amit naksiek osszeszenvedtek.
Igazabol a helium volt az isten :)

Viola1984 · http://retro80s90s.blog.hu 2009.09.24. 00:33:38

1996 nyara...de szép is volt!! Azért mi még pár hete is hatalmasat buliztunk erre a számra :).

Papi83 2009.09.24. 14:41:22

@Penya666: Bizony, az már jelentett valamit, ha krómos kazira másoltál... Nekem épp a 666 album került rá:P
Volt még Sony A60 is (szürke, átlátszó kivitel), de a kívánságműsoros válogatások valahogy mindig Maxellre kerültek.
@BrunszvikTeréz: szerintem kezdd el nekik rázni, arra biztos abbahagyják:)

Penya666 2009.09.24. 16:05:41

@Papi83:
En a 666-ot mar mp3ban nyomtam, advanced voltam. Jo a valogataskazira is felkerult walkmanba. Amugy meg ha meg nem volt mehetne majd a lemon tree is. azis olyan cult zene mint a macarena

Ivan Berger 2009.09.24. 19:42:33

@Gudea enszi: Hehe, a legjobbnak vélt zenéket én is kizárólag krómra másoltam, pláne, hogy a 96-ban kapott fasza kis sony walkmanemnek (nemcsak mega bass, de groove is volt rajta) volt szalagtípus-választó pöcke :)
Meg asszem befigyelt 1-2 db metál kazetta is - akkor még nem metál zenéknek.
TDK, Sony, Maxell, BASF volt az ász, a JVC-t valamiért nem szerettem, na meg én is megálltam a 100 percesnél, a 120-astól már féltem, hogy húzni fogja a szalagot...

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.09.25. 11:18:26

Most jutott eszembe, hogy a krómos kazit nem lehetett beletenni akármilyen gépbe, kiváltképp walkmanbe nem, mert állítólag tönkretette a gépet. Erre is oda kellett figyelni, habár vészhelyzetben, amikor nagyon kellett a kedvenc zeném, akkor azért néhanapján kockáztattam. Épp múlt héten került a kezembe több év után a régi (és egyetlen) walkmanem, és azonnal megmozdultak bennem az emlékek. :)

Bettie Page · http://90es.blog.hu 2009.09.25. 14:18:13

asszem a krómos kazi volt az, amire nem lehetett új zenét másolni, mert az előtte lévő hallatszott alatta halkan.

Penya666 2009.09.27. 22:20:44

@Bettie Page: Az pont a nem megfelelo magnotol es fejallastol volt.

Leeroy of SMV Design 2009.10.31. 19:37:59

Előmágnesezés kérdése volt az. :)

Macarena-ról meg ennyit hardcore/gabber stílusban: www.youtube.com/watch?v=BC0B7bQf12Q :)
süti beállítások módosítása