HTML

90

A 90-es évek sose érnek véget! Hubba-Bubba rágó? Prehistoric 2? Családi mozidélután a Disneyvel? Ugrin Emese? Hasbro? Talapa János? Tépőzáras védőszövet a BMX vázon? Mindez egy helyen! Zene, sport, számítógép, tévé, mozi, politika, közérzet, mindennapok, szigorúan szubjektíven.

90-es évek a Facebook-on

Ennyien olvastok

Friss hozzászólások

Kapcsolat

Ha valami ötleted, vagy észrevételed van akkor ide írj: 90esblog@gmail.com

Republica - Ready To Go

2009.09.21. 15:03 :: Gudea enszi

Év: 1997

Nemzetiség: angol

Hatalmas durranás volt ez a dal akkoriban, és nem értettem, hogy miért. Mindig dillemmában voltam vele kapcsolatban, akárcsak Saffronnal (Samantha Marie Sprackling), az énekesnővel. A dalról nem tudtam eldönteni, hogy szeretem-e, Saffronról pedig azt, hogy jó csaj-e. Épp ezért mindig meg kellett néznem, ahányszor csak adták, és még így sem jutottam előrébb a döntésben. Most belegondolva viszont az az érzésem, hogy nem véletlenül foglalkoztatott ennyire a dolog. Alighanem ez bizonyítja az egész dal, a klipp és Saffron egyéniségét, és valahogy érzelmileg sem tudok vitába szállni ezzel. Azért, mert ez egyszerűen egy remek kis dal. Saffronnal kapcsolatban pedig beigazolódott a régi gyanúm, miszerint ez a lány tényleg roppant bájos. Szeretjük őt!


15 komment

Címkék: republica ready to go

A bejegyzés trackback címe:

https://90es.blog.hu/api/trackback/id/tr241397024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2009.09.21. 17:14:02

Saffron sem rossz de a korszakos kedvencem a későbbi T1000-es model Shirley Manson.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.09.21. 17:53:05

Figyejjémán, ez a csaj ez nagyon fullos.
Jó klip volt amúgy tényleg :)

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2009.09.21. 20:17:25

A szám maga baromi jó, a hölgy is kellemes, viszont a videoklipet sosem bírtam végignézni, nekem ettől a közelít-távolít effektezéstől már tizensok éve is megfájdult a fejem :).

@spamdog: "későbbi T1000-es model Shirley Manson" - ezt kifejtenéd bővebben, mert nekem nem áll össze.

TorrenteXY 2009.09.22. 21:22:05

Hehe, de imádtam ezt a zenét.

Kicsit mindig tiltott gyümölcs volt nekem, mert a Z+ és a Viva nem nagyon adta, inkább az MTV-n futott, ami akkor nekünk nem volt.

Mindenesetre imádom, örök kedvenc!

Dagenham · http://bluejaunte.wordpress.com 2009.09.22. 22:14:44

@spamdog: OK, azok a részek ezek szerint nekem már kimaradtak.

Gudea enszi · http://gyuloltellensegeink.blog.hu 2009.09.23. 00:34:20

@spamdog:
Shirley Manson a másik, akiről sose tudtam eldönteni, h jó nő-e, vagy sem. De, hogy izgalmas, az tuti.

JosiahPen 2009.09.23. 16:00:38

Szegény Republica a második lemezzel (pedig az jobb volt, mint az első) beleállt a földbe, Saffronnak pedig azóta egy Cure kollaborációra (Just Say Yes), meg arra futotta, hogy szétüsse magát metamfetaminnal

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2009.09.23. 16:47:32

@Gudea enszi: Volt szerencsém találkozni vele, és bátran állíthatom hogy jó nő!

BrunszvikTeréz 2009.09.23. 21:25:15

imádtam, de a klippet én sem bírtam nézni, nekem ennél jobban hányingert már csak a pszichederikus körök okoztak.

Leeroy of SMV Design 2009.10.31. 19:40:27

Saffron jó csaj, a Republica meg tökjó. (Nem csupán ez az egy szám.) :)

Dester 2009.10.31. 20:01:39

Hatalmas zene a Drop Dead Georgeus-szal együtt. :)

Dester 2009.10.31. 20:03:57

Ja és mégvalami: én ezt a változatot ismertem és szerettem (rock version), ez van az eredeti albumon is:

www.youtube.com/watch?v=Ijh2Fqd1ZPY&feature=related
süti beállítások módosítása